پیش بازی ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان؛ هر دو خسته از نبردن!

پیش بازی ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان؛ هر دو خسته از نبردن!

وبسایت فوتبالی- در ادامه هفته هشتم لیگ برتر دو تیم ذوب آهن و نفت آبادان در اصفهان به میدان می روند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم ذوب آهن و نفت آبادان روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کنند. کسی یادش نمی آید آخرین برد آنها در لیگ کی بوده است و در این میان مسئولان تیم آبادانی به پائولو سرجیو سرمربی تیمشان اولتیماتوم داده اند؛ اتفاقی که بعید نیست با تکرار نتایج ناامید کننده ذوبی ها برای سرمربی ایرانی-فرنگی شان یعنی امید نمازی تکرار شود و او هم در آستانه برکناری قرار بگیرد.

ذوب آهن امید نمازی، روز های خوبی را پشت سر نمی گذارد؛ آن ها چند هفته ای است که طعم برد را نچشیده اند و پس از پیروزی برابر ماشین سازی، دو بار برابر پدیده و یک بار برابر استقلال خوزستان شکست خوردند تا علاوه بر عقب افتادن در لیگ برتر، از جام حذفی هم حذف شوند. حالا ذوب آهن بااضافه شدن رحیم زهیوی به تیمش می خواهد بار دیگر طعم برد را در خانه بچشد تا از بحران نسبی فعلی در آید.

در طرف دیگر، پس از جنجال های هفته گذشته بازی صنعت نفت و پیکان، این تیم حالا به اصفهان می آید تا برابر ذوب آهن بازی کند. صنعت نفت که تراکتورسازی را در جام حذفی حذف کرده است، تجربه خوبی در گرفتن مساوی از تیم های بزرگتر دارد و سپاهان را هم در هفته نخست در اصفهان متوقف کرده است.

چهره ویژه: امید نمازی از مهاجمان تیمش حسابی می نالد و حق هم دارد. در این میان ماریان داسیلوا مهاجم خارجی ذوب آهن از موقعیت های خوبش استفاده لازم را نمی برد. با این حال اگر او امروز در ترکیب باشد باید حواسش را بیشتر از اینها جمع کند تا با زدن گل هم تیمش را از بحران دربیاورد و هم اینکه برای مهاجم تازه واردشان یعنی رحیم زهیوی خط و نشانی کشیده باشد که مهاجم اول تیم اوست! البته همه اینها در صورتی اتفاق میفتد که ماریان گل بزند.

ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان

جمعه 6 مهرماه 1397

ورزشگاه فولادشهر ساعت 18:15

بازی هفته قبل: استقلال خوزستان یک - ذوب آهن صفر ؛ صنعت نفت آبادان یک - پیکان 2 ( ناتمام)

رتبه در جدول: ذوب آهن با 8 امتیاز در رده دهم و نفت آبادان با 5 امتیاز در رده چهاردهم 

محرومان: دو تیم بازیکن محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، جلیل شعرانی و جواد رحیم‌زاده
ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر