کارگزار سابق خیلی زود به استقلال رسید!

کارگزار سابق خیلی زود به استقلال رسید!

پایگاه خبری فوتبالی – در شرایطی که تیم هوادار با تبلیغ کارگزار فصل گذشته استقلال در رقابتهای لیگ برتر شرکت خواهد کرد، استقلال هنوز تکلیف کارگزار جدیدش را مشخص نکرده است.

به گزارش فوتبالی، نکته جالب در مراسم رونمایی از پیراهن دو تیم استقلال و هوادار برای بازی فردا، تبلیغ های وب روی پیراهن هوادار بود و گفته می‌شود یکی از شرکتهای زیرمجموعه های وب، امتیاز این باشگاه را خریده است.

حتما در جریان هستید که های وب تا همین چند روز قبل کارگزار باشگاه استقلال بود اما بعد از آنکه با این باشگاه برای ادامه همکاری به نتیجه نرسید، وزارت ورزش تکلیف همکاری طرفین را مشخص کرد و قرارداد استقلال با کارگزارش فسخ شد تا آبی‌ها دنبال کارگزار جدیدی باشند.

امروز خبرگزاری ایسنا در گزارشی مدعی شد مدیرعامل جدید استقلال برای کارگزار جدید مبلغ 500 میلیارد تومان کف قرارداد تعیین کرده و سقف مبلغ قرارداد تعیین شده، چیزی حدود هزار میلیارد تومان است.

فعلا که البته خبری از مشخص شدن کارگزار جدید استقلال نیست و به همین دلیل است که استقلال در بازی فردا، به احتمال زیاد با پیراهنی که خبری از تبلیغ اسپانسر جدید نیست، روبروی رضا عنایتی وشاگردانش قرار خواهد گرفت.

1984