جزییات توافق «وارث پیراهن مسی» برای تمدید با بارسلونا

جزییات توافق «وارث پیراهن مسی» برای تمدید با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که روز سه شنبه جلسه ای در پورتو میان ماتئو آلمانی مدیر فوتبال بارسلونا و ژرژ مندس وکیل آنسو فاتی برگزار شده و دو طرف برای تمدید قرارداد محصول آکادمی بارسلونا به توافق رسیده اند.

به گزارش فوتبالی، در مورد مدت قرارداد جزئیاتی اعلام نشده است اما با توجه به این که پدری اخیرا قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرده احتمالا فاتی نیز تا همان تاریخ قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

آنسو با جدایی مسی به بازیکنی کلیدی و محوری در بارسا تبدیل شده است. در حقیقت فاتی در حال حاضر شماره 10 بارسلونا را از مسی به ارث برده است. هر چند که ژرژ مندس هفته گذشه در بارسلونا حضور داشت و به نظر می رسید که مذاکرات ممکن است طولانی شود اما این طور به نظر می رسد که لاپورتا تصمیم گرفته که خیلی سریع تکلیف قرارداد آنسو را مشخص کند و ماجرا را بیش از این کش ندهد. به همین خاطر بود که آلمانی به پورتو سفر کرد تا با ژرژ مندس جلسه بگذارد و مذاکرات را برای تمدید به نتیجه برساند. قرارداد فعلی فاتی با بارسا تا 2022 به اتمام می رسد. البته بندی در قرارداد فاتی وجود داشت که بارسا می توانست به صورت یکطرفه قرارداد این بازیکن را تا 2024 تمدید کند. در هر صورت به نظر می رسد که روند مذاکرات خیلی خوب پیش می رود و فاتی به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

4125