امید اسطوره بارسلونا به تمدید قرارداد لیونل مسی

امید اسطوره بارسلونا به تمدید قرارداد لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی پس از جنجال های فراوانی که در تابستان ایجاد کرد، در این تیم ماندنی شد. ریوالدو معتقد است که ممکن است مسی قراردادش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، اسطوره بلوگرانا در گفتگو با Betfair گفت:" پس از جدایی سوارز و آرتورو ویدال از بارسا ، قابل درک است که مطبوعات اطمینان دارند لیونل مسی در پایان فصل جدا خواهد شد. اما من هنوز فکر می کنم که ممکن است اتفاقات زیادی برای جلوگیری از خروج وی رخ دهد. او در رختکن دوستان جدیدی پیدا خواهد کرد و ما نمی توانیم فراموش کنیم که در سال 2021 انتخاباتی برگزار می شود که می تواند وضعیت فعلی را تغییر دهد. نمی‌دانیم اوضاع بین مسی و رئیس فعلی چگونه است ، بنابراین باید منتظر بمانیم که او نظر خود را تغییر دهد و در نهایت قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند."

ریوالدو افزود:" آنسو فاتی این هفته قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرد و اکنون یک بند آزادسازی 400 میلیون یورویی دارد ، بنابراین ، قطعا بازیکن جوان اسپانیایی بخشی از آینده باشگاه است و این منطقی است زیرا بارسا باید بازیکنانی را رشد دهد که بتوانند مسئولیت را به عهده بگیرند و در بازی های بزرگ تفاوت ایجاد کنند. بند بزرگ او بدان معنی است که بارسا امید زیادی به فاتی دارد تا به یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ خود تبدیل شود. آنها امیدوار خواهند بود كه روزی بتوان او را با مسی و سایر بازیکنان بزرگی كه در بارسلونا درخشان بودند مقایسه كرد."

1470