کاپیتان پرسپولیس به دنبال ثبت رکوردهای جدید

کاپیتان پرسپولیس به دنبال ثبت رکوردهای جدید

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ بیست و یکم می تواند فصل متفاوتی برای کاپیتان پرسپولیس باشد.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی با 9 قهرمانی در لیگ برتر( یک بار با سایپا، 3 بار با سپاهان و 5 بار با پرسپولیس)، با اختلاف، پرافتخارترین بازیکن تاریخ این لیگ به شمار می‌رود. حسینی در لیگ شانزدهم به پرسپولیس ملحق شد و مهره کلیدی این تیم در مسیر موفقیت‌های بزرگ این سال‌ها بود. 

سیدجلال - که بهمن امسال وارد 40 سالگی خواهد شد – در طول چند ماه گذشته سوژه گمانه‌زنی‌های زیادی بوده و گفته می‌شود با توجه به اینکه نه او برنامه‌ای برای خداحافظی دارد و نه کادر فنی پرسپولیس از چنین موضوعی استقبال می‌کنند، این احتمال وجود دارد که او در طول فصل، جایش را در ترکیب اصلی به خریدهای جدید یحیی گل‌محمدی در خط دفاعی دهد.

اگر چه تجربه بالای سیدجلال حسینی و قدرت رهبری او چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنارش عبور کرد اما نمایش کاپیتان پرسپولیس جلوی الهلال – در شبی که هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند – احتمال اینکه یحیی در طول فصل، از علی نعمتی یا علیرضا ابراهیمی کنار فرشاد فرجی استفاده کند را افزایش داده است.

اگر فرض کنیم که اخبار غیررسمی درباره برنامه کادر فنی پرسپولیس برای سیدجلال حسینی صحت داشته باشد، کاپیتان قرمزها هنوز این فرصت را دارد که به یک رکورد ویژه در فوتبال ایران برسد.

روزنامه جام جم در شماره امروزش به این نکته اشاره کرده که فصل گذشته از سید‌مهدی رحمتی عبور کرد و با 492 بازی تبدیل شد به رکورددار بازی در تاریخ لیگ برتر، این فصل فقط 8 بازی تا رسیدن به رکورد 500 بازی در لیگ‌برتر فاصله دارد و حتی می‌تواند اولین گلزن 40 ساله تاریخ لیگ برتر هم لقب بگیرد. سید جلال فعلا در لیگ قهرمانان آسیا با گلزنی در 39 سالگی رکورددار است و امسال که گفته می‌شود شاید آخرین سال فوتبال او باشد می‌تواند رکورد جدیدی را در کارنامه پرافتخار فوتبالی‌اش ثبت کند و امیدوار باشد که دهمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر را جشن بگیرد البته اگر رقبای پرسپولیس این اجازه را به یحیی گل‌محمدی و تیمش بدهند.

7655