چرا رونالدینیو مدیران بارسلونا را خشمگین کرد؟

چرا رونالدینیو مدیران بارسلونا را خشمگین کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که مدیران بارسلونا به شدت از دست رونالدینیو عصبانی و خشمگین هستند.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو مهمان ویژه پی اس جی برای بازی سه شنبه این تیم مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. مشکل اما این جاست که رونالدینیو سفیر باشگاه بارسلونا محسوب می شود و کاتالان ها به او حقوق می دهند و از سویی دو باشگاه بارسا و پی اس جی رابطه بسیار بدی با هم دارند. خوشامدگویی رونالدینیو در مورد انتقال مسی به پی اس جی دیگر مسئله ای بود که به شدت جنجال ایجاد کرد آن هم در حالی که در آن زمان بارسایی ها از جدایی لئو به شدت ناراحت و دلخور بودند

در آن زمان رونالدینیو در پیامی اینستاگرامی خطاب به مسی نوشته بود:" باعث خرسندی است که در این دو باشگاه بازی کرده ای و حالا می توانم دوستم را با پیراهنی جدید ببینم. روزهای خوشی پیش رویت است." رونالدینیو از خرید راموس هم استقبال کرده بود و گفته بود که پی اس جی حالا بوی قهرمانی اروپا را می دهد.

بارسا و پی اس جی رابطه خوبی ندارند. کاتالان ها از این که تیم پاریسی دو ستاره شان یعنی نیمار و مسی را در سالهای اخیر ربوده از آنها دلخور است. رونالدینیو در سال 2003 با 32 میلیون یورو از پی اس جی راهی بارسلونا شد. رونی در پاریس در 77 بازی 25 گل زد و 17 پاس گل داد و در بارسا با ثبت 94 گل و 71 پاس گل در 207 بازی به یک اسطوره تبدیل شد.

4125