پیولی خطرناک‌ترین بازیکن پورتو را معرفی کرد/ هشیاری مربی میلان در نشست خبری

پیولی خطرناک‌ترین بازیکن پورتو را معرفی کرد/ هشیاری مربی میلان در نشست خبری

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پیش از دیدار حساس امشب میلان برابر پورتو از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، استفانو پیولی در نشست خبری حاضر شد و به سولات خبرنگاران پاسخ داد. مهم ترین بخش های این نشست را در ادامه می خوانید:

در رابطه با بازی امشب برابر پورتو؟

"امشب بازی مهمی داریم اما هنوز سرنوشت ساز نیست. دو دیدار رفت و برگشت برابر پورتو، تاثیر بسیار زیادی بر روی جدول رده بندی این گروه خواهد داشت."

در رابطه با پورتو؟

"به خوبی آن ها را بررسی کرده ایم. آن ها با چنین بازی هایی آشنا هستند و بازیکنان هجومی قدرتمند و سریعی دارند. سخت خواهد بود اما ما روش بازی کردن خودمان را داریم."

در رابطه با پیشرفت میلان؟

"رده بندی ما در جدول لیگ قهرمانان اروپا به هیچ وجه نشان دهنده عملکرد ما در دو بازی نخست لیگ قهرمانان نیست؛ چرا که ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ما می دانستیم که در چنین بازی هایی، جزئیات بسیار مهم و تعیین کننده است؛ دقیقا جایی که ما نیاز به پیشرفت داریم تا بتوانیم در چنین رقابتی به خوبی پیشروی کنیم."

در رابطه با غایبان شما برای این بازی؟

"برای از دست دادن ربیچ بسیار متاسفم چرا که او در فرم خوبی بود. تیم رقابتی است. باید ببینم که چه انتخاب هایی خواهم داشت، چرا که ابراهیموویچ هم وضعیت بهتری دارد. باید ببینیم که چطور این بازی را آغاز خواهیم کرد و سپس برای پیشرفت بازی تغییراتی ایجاد خواهیم کرد."

مسیری که شما در اروپا طی کردید؟

"آنالیز هر دو بازی ای که انجام دادیم آسان است؛ در لیورپول ما در 20 دقیقه ابتدایی اذیت شدیم، اما برابر آن ها هر تیمی اذیت می شود و تحت فشار قرار می گیرد. در بازی برابر اتلتیکو مادرید ما بهتر بودیم. در خط دفاعی بی توجهی هایی انجام شد که باعث به خطر افتادن نتیجه نهایی بازی شد. ما با دو حریف بسیار قدرتمند بازی کردیم و به سطح آن ها نزدیک بودیم اما چیزی ناقص بود و ما باید مراقب هر چیزی باشیم."

در خصوص شرایط ابراهیموویچ؟

"او بهتر است، اما در روز شنبه 15 دقیقه بازی انجام داد. او قادر خواهد بود دقایق بازی هایش را بیشتر کند."

در خصوص بن ناصر؟

"او خوب می باشد و به وضعیت خوبی بازگشته است و برای بازی امشب آماده است."

آیا کرونیچ یک بازیکن شروع کننده (بازیکن ترکیب اصلی) می باشد؟

"بله، او و دانیل مالدینی به عنوان شروع کننده هستند. راده ورود خوبی برابر ورونا داشت. زمانی که مصدومیتی وجود دارد مدتی طول می کشد تا به شرایط صد درصدی برسید اما آن ها نیاز به بازی کردن دارند. راده خوب است و می تواند از ابتدا ترکیب اصلی قرار بگیرد یا بخشی از بازی باشد."

رویارویی پپه و ابراهیموویچ را فردا شاهد خواهیم بود؟

"آن ها دو بازیکن بسیار خوب هستند. برای ما مهم ترین چیز این است که ابراهیموویچ در شرایط خوبی قرار دارد و آماده است تا برابر هر حریفی قرار بگیرد."

خطرناک ترین بازیکن پورتو از دید شما؟

"آن ها تیم کاملی هستند اما اگر قرار باشد نامی ببرم، می توانم به لوئیس دیاز اشاره کنم."

اما نکته جالب این نشست خبری، پاسخ هوشمندانه پیولی به سوالی مبنی بر انتخاب خطرناک ترین بازیکن پورتو بود که مربی روسونری در این زمان، با هدف کم کردن فشار روانی از دوش مدافعان تیمش، از لوئیس دیاز به عنوان خطرناک ترین نفر حریف نام برد که مسلما گزینه های دیگری مانند مهدی طارمی در تیم پرتغالی هستند که زهردارتر از دیاز عمل می کنند و آمار ایجاد موقعیت گل و گلزنی آن ها نیز در مقایسه با دیاز بهتر و بالاتر است.

9404