اینیستا: بارسلونا توان شکست رئال‌مادرید و فتح لالیگا را دارد

اینیستا: بارسلونا توان شکست رئال‌مادرید و فتح لالیگا را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق آبی اناری ها به جوانان این تیم توصیه کرد که از فرصت های خود استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه ESPN، بازی بعدی بارسلونا در چهارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا مقابل تیم رئال مادرید خواهد بود. به همین مناسبت، آندرس اینیستا، هافبک خوش نقش سابق بلوگرانا در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها درباره بازی ال‌کلاسیکو صحبت کرد:

"فکر می کنم هواداران بارسلونا مخصوصا در آستانه ال‌کلاسیکو نسبیت به تیم خودشان امیدوار و خوش‌بین هستند. بارسلونا تیمی دارد که بتواند در ال‌کلاسیکو پیروز شود و سه امتیاز کسب کند. امیدوارم آن ها بازی خوبی ارائه بدهند و سه امتیاز را کسب کنند."

اینیستا ادامه داد:

"به عنوان بازیکن سابق بارسلونا برای من سخت است تا آن را آنالیز و بررسی کنم چون در خارج برخی اخبار را می شنوید که صحت ندارند. اگر در داخل باشگاه بودم قطعا بیشتر صحبت می کردم."

هافبک تکنیکی سابق لاروخا در ادامه صحبت های خود گفت:

"از این جا وقتی به سالیان اخیر نگاه می کنم، شرایط ساده ای نیست. بازیکنان جدید و جوان آمده اند و برخی رفته اند. هرگز ساده نیست. باید امیدوار باشیم که آن ها مسیر درستی را طی خواهند کرد."

اینیستا همچنین در مورد رونالد کومان نیز صحبت کرد:

"او در شرایط ساده ای به بارسلونا نیامد و این موضوع، برای او و باشگاه راحت نبود."

ملی پوش سابق بلوگرانا درباره روند رشد خود نیز این چنین گفت:

"وقتی که به تیم اول آمدم، شرایط بسیار سخت بود؛ به جوانان توصیه می کنم از این فرصت بهترین استفاده را ببرند. نمی توانیم مسئولیت زیادی بر عهده آن ها بگذاریم؛ آن ها کم کم باید با تیم هماهنگ شوند و به بازیکنان مهمی تبدیل شوند."

هافبک فانتزی کاتالان ها در انتهای صحبت هایش در خصوص ال‌کلاسیکو گفت:

"من فکر می کنم هواداران بارسلونا همیشه خوش‌بین هستند، حتی در مورد ال‌کلاسیکو هم شاید بیشتر. آن ها بی صبرانه منتظر بازی هستند و می دانند که تیمشان خوب بازی می کند و برنده می شود. بارسا تیمی است که توانایی فتح ال‌کلاسیکو و لالیگا را دارد. امیدوارم خوب بازی کند و سه امتیاز را کسب کند."

بلوگرانا قرار است روز یکشنبه مورخ 24 اکتبر در اولین ال‌کلاسیکو فصل، میزبان رئال مادرید باشد. کسب این پیروزی برای آبی اناری ها نه تنها به دلیل شروع ضعیف فصل، بلکه به دلیل کسب نتایج بد در آخرین ال‌کلاسیکوها کلیدی خواهد بود. آخرین باری که کاتالان ها رقبای اصلی خود را شکست دادند، در سال 2019 بود.

9404