گواردیولا: بروخه تیم برتر بلژیک است/ شرایط دی‌بروینه رو به بهبود است

گواردیولا: بروخه تیم برتر بلژیک است/ شرایط دی‌بروینه رو به بهبود است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل کلوب بروخه بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچستر سیتی، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی پیش از دیدار مقابل کلاب بروخه در چهارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های گواردیولا در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

"مجموعه تیم کلوب بروخه قوی ترین تیم بلژیک در پانزده سال اخیر هستند و بسیار فیزیکی بازی می کنند. سعی می کنیم کنترل بازی را به دست بگیریم و پیروز این میدان باشیم."

"کول پالمر قرارداد خود را با باشگاه منچستر سیتی تمدید کرد چون به این بازیکن باور دارم. پالمر می تواند در پست های مهاجم، وینگر و هافبک تهاجمی بازی کند و هر روز در تمرینات شاهد پیشرفتش هستیم."

"رودری ثبات بالایی دارد و همیشه در حال توجه کردن است. او در تیم منچستر سیتی، سطح بازی خود را بالاتر برده و دقیقاً می داند ما چه چیزی از او می‌ خواهیم."

"شرایط جسمی کوین دی بروینه رو به بهبود است. کوین با چند مصدومیت درگیر بود و حالا در هر بازی بهتر می‌ شود. چابکی و سرعت تنها زمانی به دست می‌ آید که مرتب سازی کنید. پتانسیل بازی دی بروینه در حرکات و دوندگی اش است."

"جک گریلیش را به این خاطر به خدمت گرفتیم چون کیفیت بالایی در یک سوم دفاعی حریف دارد. گریلیش در بهترین سن خود قرار دارد و ما هم به رقابت میان نفرات تیم خود احتیاج داشتیم."

9404