ماشاریپوف بهترین بازیکن مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

ماشاریپوف بهترین بازیکن مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی تیم فوتبال النصر عربستان بهترین بازیکن دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فوتبالی، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری چهار بازی در دو منطقه غرب و  شرق در کشورهای عربستان و کره جنوبی برگزار شد و در پایان تیم‌های الهلال و النصر عربستان به همراه اولسان هیوندای و پوهانگ استیلرز کره جنوبی به دیدار نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) پنج بازیکن برتر مرحله یک چهارم پایانی را معرفی کرد. جایی که جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستانی النصر عربستان با نمره ۹.۲ عنوان بهترین بازیکن این مرحله را به خود اختصاص داد. این بازیکن ملی‌پوش در دیدار با الوحده امارات دو گل زد و دو پاس گل داد.

بعد از ماشاریپوف، بافی‌تمبی گومیس با نمره ۸.۸ رده دوم را به خود اختصاص داد. گومیس دو گل به پرسپولیس، نماینده فوتبال کشورمان زد. لیم سانگ هیوب از تیم پوهانگ استیلرز نیز با  زدن دو گل و  نمره ۸.۲ رتبه سوم را به دست آورد.

لی دونگ گیونگ، هافبک اولسان هیوندای به واسطه گل پیروزی‌بخشی که به جئونبوک موتورز زد با نمره هشت جایگاه چهارم را از  آن خودکرد و نهایتا سالم‌الدوساری، ستاره تیم الهلال با یک گل و یک پاس گل و نمره ۷.۹ رتبه پنجم را مال خود کرد. سالم مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت.

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) با برگزاری دو مسابقه به انجام می‌رسد.

....

6641