عکس نوشت/ وقتی امیری لیز خورد و جا ماند

عکس نوشت/ وقتی امیری لیز خورد و جا ماند

پایگاه خبری فوتبالی- لیز خوردن بازیکن جنگنده پرسپولیس جلوی ستاره برزیلی الهلال یکی از تلخ‌ترین عکسهای ثبت شده از بازی دو تیم الهلال و پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در شرایطی از وحید امیری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد که امیری طی 10 روز گذشته، در دو بازی تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی به میدان رفته بود و طبیعتا فرصت زیادی برای ریکاوری نداشت اما با توجه به خصوصیات این بازیکن – گفت و گوی فوتبالی با آنالیزور سابق پرسپولیس را اینجا بخوانید – گل‌محمدی تصمیم گرفت از آچار فرانسه تیمش در خط حمله استفاده کند تا شاید بتواند جلوی بازیسازی مدافعان الهلال را بگیرد.

اتفاقی که رخ نداد و در شبی که آثار خستگی در ساق پای امیری کاملا مشخص بود، او در یک صحنه جلوی متئوس پریرا ستاره برزیلی الهلال کم آورد تا این صحنه تبدیل به یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دید هواداران پرسپولیس شود.

طبیعتا الهلالی‌ها دیدی متفاوت نسبت به این صحنه را دارند و آن را نشانه برتری تیمشان مقابل پرسپولیس می‌دانند و ویدیوی این اتفاق در صفحات طرفداری الهلال در فضای مجازی، بازتاب زیادی داشته است.

1984