امیدواری آلگری به آینده یوونتوس

امیدواری آلگری به آینده یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیان آلگری سرمربی یوونتوس احساس می‌کند که آن‌ها بالاخره در آستانه رسیدن به پتانسیل واقعی خود هستند و همچنین اعتراف کرد که رم و ژوزه مورینیو لایق حداقل یک امتیاز در تورین بودند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب یوونتوس موفق شد در آلیانز استادیوم برابر جالوروسی به پیروزی خفیف یک بر صفر دست پیدا کند و چهارمین پیروزی متوالی خود را در فصل جدید جشن بگیرد. در این دیدار مویزه کین تک گل بیانکونری را زد و شزنی نیز پنالتی جردن ورتوت را مهار کرد تا یوونتوس دست پر از میدان خارج شود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت: "من از پیروزی 1-0 خوشم می‌آید، مخصوصا وقتی که برای چندمین بار موفق به مراقبت کردن از دروازه می‌شوید. رم از نظر فنی تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیت زیادی در این تیم توپ می‌زنند و باید بگویم که در ابتدا بازی برای ما دردسرهایی ایجاد کردند، اما توانستیم یک گل خوب به ثمر برسانیم و از آن به بعد، عملکرد بهتری داشتیم. پیروزی مهمی بود. بازیکنان زیادی همچون دیبالا، ربیو، دلیخت و موراتا را به صورت کامل در اختیار نداریم. قبل بازی می‌دانستیم که کار سختی داریم و رم می‌توانست با یک امتیاز از زمین خارج شود."

4416