بارسلونا در تابستان آینده برای جذب پوگبا اقدام خواهد کرد؟

بارسلونا در تابستان آینده برای جذب پوگبا اقدام خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یکی از سرشناس ترین و بزرگ ترین بازیکنانی است که در تابستان آینده قراردادش با منچستر یونایتد به پایان می رسد و بدین ترتیب تبدیل به یک بازیکن آزاد خواهد شد، همین قضیه موجب می شود تا او تبدیل به یک گزینه جذاب برای باشگاه های مختلف باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر شرایط مالی مناسبی ندارد و همین قضیه موجب می شود تا به سراغ خرید بازیکنان آزاد و رایگان برود که قرارداد هایشان با باشگاه خود تمام شده است. خوان لاپورتا در تابستان گذشته هم همین سیاست را داشت و بازیکنانی مثل آگوئرو و دیپای را جذب کرد. اکنون این گمانه زنی به وجود آمده که بارسلونا در تابستان آینده به سراغ جذب پوگبا خواهد رفت چرا که او هم یک بازیکن آزاد خواهد شد.

اما به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، جذب پوگبا در تابستان سال آینده برای بارسا امکان‌پذیر نیست. درست است که بارسلونا به دنبال جذب یک هافبک فیزیکی خواهد بود اما حقوق سالانه پوگبا 17 میلیون یورو است و این قضیه کار را برای بارسلونا بسیار سخت می کند. ضمن اینکه پوگبا مشتری های دیگری مثل پی اس جی، رئال مادرید و یوونتوس را هم خواهد داشت.

1470