رونالدو چه کسی را برای مربیگری منچستریونایتد مناسب می‌داند؟

رونالدو چه کسی را برای مربیگری منچستریونایتد مناسب می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در بازی اخیر خود مقابل لسترسیتی شکست خورد و همین قضیه موجب شد تا انتقادات سنگینی بر اوله گونار سولشر وارد شود و حتی برخی از رسانه ها عنوان کرده اند که کریستیانو رونالدو از عملکرد اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد ناراضی است و خواستار برکناری او است.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستر یونایتد از عملکرد اوله گونار سولشر ناراضی هستند چرا که منچستر یونایتد در تابستانی که گذشت، خرید های خوبی داشت و تیم خود را تقویت کرد اما اوله گونار سولشر همچنان نمی تواند آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد و تیمش در حد یک مدعی قهرمانی نشان نداده است.

به گفته تلگراف، کریستیانو رونالدو از وضعیت اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد ناراضی است و دوست دارد که یک سرمربی دیگر جانشین او شود. رونالدو علاقه ویژه ای به زیدان دارد و دوست دارد که زین الدین زیدان سرمربی منچستر یونایتد شود و او را برای هدایت شیاطین سرخ مناسب می داند.

رونالدو و زیدان خاطرات خوشی در رئال مادرید دارند و یکی از بهترین دوره های تاریخ رئال مادرید را در کنار هم با فتح سه لیگ قهرمانان اروپای پیاپی رقم زدند. زیدان در حال حاضر تیمی در اختیار ندارد و به همین دلیل رونالدو او را برای هدایت منچستر یونایتد مناسب می داند.

1470