فولر آب پاکی را روی دست بایرن و دورتموند ریخت: ویرتس سال بعد هم با ماست

فولر آب پاکی را روی دست بایرن و دورتموند ریخت: ویرتس سال بعد هم با ماست

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی بایرلورکوزن در ارتباط با شایعات انتقال پدیده جوان این تیم به باشگاه بایرن مونیخ واکنش نشان داد و آن ها را کلا رد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، اخیرا خبرها و شایعات بسیاری پیرامون جدایی فلوریان ویرتس، پدیده هجده ساله‌ی باشگاه بایرلورکوزن آلمان در رسانه های این کشور منتشر شده و خیلی از آن ها حتی مقصد بعدی این بازیکن جوان و با استعداد را باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده اند. به دنبال انتشار این شایعات، رودی فولر، پیشکسوت ژرمن ها و مدیر ورزشی فعلی باشگاه بایرلورکوزن نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و تمامی این شایعات منتشر شده در فضای رسانه ای این کشور را رد کرد.

مدیر ورزشی بایرلورکوزن درباره فلوریان ویرتس چنین می گوید:

"فلوریان قطعا فصل بعد نیز با ما خواهد بود. هیچ پیشنهادی برای این بازیکن نداریم. ویرتس در حال حاضر در تیم درستی بازی می‌ کند. وقتی شایعه بند خروج این بازیکن مطرح شد، من خیلی فوری و واضح اعلام کردم که در قرارداد ویرتس تا سال ۲۰۲۶، هیچ بندی برای جدایی او از لورکوزن وجود ندارد. البته به جز بایرن مونیخ و شاید هم دورتموند، هیچ باشگاهی در آلمان توان خرید فلوریان را ندارد ولی این بحث هم مطرح نیست. ویرتس هنوز هجده سال دارد و اگر بخواهد سه سال دیگر از لورکوزن جدا شود، فقط بیست و یک سال خواهد داشت.

9404