بدشانسی فرشید اسماعیلی در برتری العربی

بدشانسی فرشید اسماعیلی در برتری العربی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال العربی در حضور هافبک ایرانی خود مقابل الشمال به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که برای نخستین بار فرشید اسماعیلی را به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل تیم رده دهمی الشمال قرار گرفت.

 العربی تا دقیقه ۲۲ دو بار توسط یوسف المساکنی و بوپندزا دروازه الشمال را باز کرد، اما در دقیقه ۴۰ هم می‌توانست یک گل دیگر به ثمر رساند که بدشانسی هافبک ایرانی این تیم آنها را صاحب گل سوم نکرد.

 فرشید اسماعیلی که پس از یک حضور تعویضی در مسابقه اخیر العربی در جام ستارگان قطر در بازی امشب انگیزه زیادی برای گلزنی داشت، در دقیقه ۴۰ با یک چرخش زیبا در محوطه جریمه الشمال و شوت محکم سعی در باز کردن دروازه حریف داشت که ضربه او به تیرک افقی اصابت کرد و در ریباند هم حاصلی نداشت.

در نیمه دوم هر دو تیم یکبار دروازه هم را باز کردند تا در نهایت یاران اسماعیلی موفق شوند به برتری ۳ بر یک خارج از خانه مقابل الشمال برسند و با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

 فرشید اسماعیلی در نخستین بازی خود برای العربی در لیگ ستارگان قطر، حضور ۶۴ دقیقه‌ای در زمین داشت و جای خود را به عبدالعزیز الانصاری داد.

۴۱۵۴