آمار عجیب ملی‌پوش اروگوئه‌ای رئال‌مادرید/ هر سه روز یک بازی!

آمار عجیب ملی‌پوش اروگوئه‌ای رئال‌مادرید/ هر سه روز یک بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی پوش اروگوئه ای تیم رئال مادرید اسپانیا مدت هاست که بدون وقفه و استراحت، در تمامی مسابقات باشگاهی و ملی به میدان رفته و از این حیث، یک آمار جالب توجه از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، فدریکو والورده، ملی پوش اروگوئه ای کهکشانی های مادریدی از زمان آغاز رقابت های لالیگای اسپانیا تا به امروز در شصت و یک روز شانزده بازی برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اروگوئه انجام داده است که آمار هر 'سه و هشت دهم' روز یک‌ مسابقه را برای این هافبک اهل آمریکای جنوبی به همراه داشته است!

فدریکو والورده، بازیکن بیست و سه ساله و ملی پوش سفیدپوشان مادریدی ۱۰ مسابقه را برای باشگاه رئال مادرید اسپانیا انجام داده است و شش دیدار را نیز در بازه‌ی زمانی دو ماه گذشته با پیراهن تیم ملی فوتبال اروگوئه به میدان مسابقه قدم گذاشته است. هیچ بازیکنی از باشگاه رئال مادرید اسپانیا به اندازه‌ی فدریکو والورده بازی نکرده است. در حقیقت، فدریکو والورده تنها سی دقیقه از رقابت های امسال باشگاه رئال مادرید اسپانیا را از دست داده و به میدان نرفته که با این تفاصیل، به نظر می‌ رسد دلیل این موضوع، آمادگی بالای فیزیکی و شرایط بدنی و حفظ این مورد بوده است.

هم اکنون البته با توجه به این که مسابقه تیم های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در چهارچوب بازی های لالیگای اسپانیا، به خاطر حضور تعدادی از بازیکنان این دو باشگاه در رقابت های مقدماتی و انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به تعویق افتاده است، ملی پوش اروگوئه ای کهکشانی ها می‌ تواند پس از یک دوره‌ی زمانی نسبتا طولانی، اندکی استراحت کند تا این که در روز سه‌ شنبه، احتمالا دوباره با پیراهن سفید رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین به میدان مسابقه قدم بگذارد.

9404