گواردیولا: از رحیم می‌خواهم از شرایطش راضی باشد/ ادرسون و ژسوس بازی نمی‌کنند

گواردیولا: از رحیم می‌خواهم از شرایطش راضی باشد/ ادرسون و ژسوس بازی نمی‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی در نشست خبری پيش از بازی فردای تیمش مقابل برنلی در لیگ برتر فوتبال جزیره شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلستان، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی که تیمش مدافع عنوان قهرمانی و یکی از بخت های اصلی برای قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت. صحبت های پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل برنلی در مسابقات هفته هشتم لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

"اطلاعی درباره اخبار جدایی رحیم استرلینگ ندارم. او بازیکن ماست و امیدوارم یکی از بازیکنان مهم تیم نیز بماند. از قراردادهای بازیکنان اطلاع ندارم و این وظیفه باشگاه است."

"نمی توانم تضمین کنم هر بازیکن چقدر فرصت بازی پیدا می‌ کند. این‌ ها چیزهایی هستند که در لحظه آخر مشخص می‌ شوند. نه فقط رحیم بلکه همه می دانند به آن ها بازی می‌ رسد."

"از رحیم و دیگر بازیکنان تیم می خواهم که از شرایطشان در تیم راضی باشند. اگر این طور نیست، رحیم باید بهترین تصمیم را برای خود و خانواده اش بگیرد. او را درک می کنم. من هم بازیکن بودم و می خواستم بازی کنم."

"فران دو یا سه ماه از میادین دور خواهد بود. بقیه بازیکنان آماده اند و الکس و ایلکای نیز برگشته اند."

"نمی خواهم بازیکنانم را ناراحت ببینم اما اگر مشکلی دارند، با باشگاه تماس برقرار کنند و آن را حل کنند. مربی من هستم و بهترین تصمیم را برای تیم می گیرم. تیم مهم ترین چیز است و تصمیمات من مبنی بر آن هستند، نه بازیکن."

"ادرسون و گابریل ژسوس مقابل برنلی حضور نخواهند داشت."

"شان دایچ سبک بازی خاصی دارد و به همین خاطر است که سال های زیادی است در لیگ انگلیس مانده‌ است. تیم های او بسیار جنگنده هستند. برای او احترام قائلم."

9404