اینزاگی: به‌جایی می‌روم که 22 سال خانه من بود/ ممکن است تشویق یا حتی هو شوم

اینزاگی: به‌جایی می‌روم که 22 سال خانه من بود/ ممکن است تشویق یا حتی هو شوم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری پیش از دیدار تیمش مقابل لاتزیو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از بازی اینتر برابر لاتزیو صحبت هایی بیان کرد که در ادامه می خوانید:

"می دانیم که به مانند دوره قبل از وقفه بازی های ملی، مجددا باید در مدت کوتاهی 7 مسابقه انجام دهیم و سعی می کنیم برای آن ها آماده باشیم. متاسفانه ما در تعطیلات بازی های باشگاهی، با نفرات کمی مشغول به تمرین بودیم اما آن ها به بهترین شکل کار کردند. بازیکنان اروپایی ما با برخی مشکلات جزئی از اردوهای تیم های ملی خود برگشته اند و اکنون منتظر رسیدن بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود هستیم. در مسابقات ملی قبلی نیز وضعیت مشابهی را در مورد بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود تجربه کردیم اما در آن مقطع، اولین دیدار ما مقابل سمپدوریا روز یکشنبه برگزار شد؛ ولی این بار روز شنبه به مصاف لاتزیو می رویم. این بار وضعیت خاص است زیرا سانچز و ویدال به شهر رم نخواهند آمد و در میلان می مانند. در نتیجه این دو بازیکن برای بازی روز سه شنبه ما مقابل شریف مولداوی مفید خواهند بود."

درباره‌ی تعویق مسابقه به دلیل دیر آمدن بازیکنان آمریکای جنوبی به مانند کاری که لالیگا انجام داد؟

"با بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم صحبت می کنم و خواهیم دید شرایطشان چگونه خواهد بود. مسئولین لالیگا با به تعویق انداختن برخی از مسابقات، خوب عمل کرده اند اما این موضوعی است که باید قبلا به آن پرداخته می شد. می دانیم که در ترکیب برای بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود گزینه های جایگزینی داریم. باید ارزیابی کنم که بازیکنان اهل آمریکای جنوبی مثل کورئا، مارتینز و وسینو با ورود به شهر رم چه شرایطی خواهند داشت."

اینزاگی در ادامه در خصوص استفانو سنسی گفت:

"او در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده است. سنسی به دلیل پیچ خوردگی زانو که در بازی با سمپدوریا برایش پیش آمده بود، هنوز نمی تواند با پای راست خود به توپ ضربه بزند اما امیدواریم برای بازی سه شنبه او را به شرایط خوب بازگردانیم."

درباره‌ی تغییرات لاتزیو با حضور ساری؟

"فکر می کنم لاتزیو در چند مسابقه از فصل جاری فوق العاده ظاهر شده است. آن ها در تابستان مائوریتزیو ساری که در سازماندهی تیم هایش به خوبی عمل می کند را به تیم خود آوردند. آن ها در بازی آخر خود شکست خورده اند؛ بنابراین خشمگین هستند و می خواهند در مقابل اینتر خوب کار کنند."

درباره‌ی مشکلات اینتر در مقابل رقبایی که پرس می کنند؟

"باید از نظر فنی خوب عمل کنیم. می دانیم که لاتزیو پرس زیادی می کند. ما در برخی بازی ها در عبور از پرس خوب کار داده ایم و در برخی بازی ها عیب و نقص هایی داشته ایم. باید در هر دو فاز مالکیت و عدم مالکیت توپ خوب باشیم. طبیعی است که مسابقه فردا برایم مانند مسابقه دیگری نیست زیرا به جایی بازمی گردم که 22 سال خانه من بوده است. دیدن بازیکنانی که همیشه همه توانشان را برای من می گذاشتند؛ دیدن افراد پشت صحنه که همیشه خاص بوده اند و همچنین دیدن هواداران لاتزیو که برای من بسیار مهم بودند، هیجان انگیز خواهد بود. در سال های حضورم در لاتزیو، در کنار یکدیگر در غم ها و شادی ها سهیم بوده ایم و به اهداف مهمی که لاتزیو مدت ها به آن ها دست نیافته بود، رسیدیم. می دانم فردا در المپیکو تشویق من و حتی هو شدن من وجود خواهد داشت اما این بخشی از فوتبال است و آن ها را می پذیرم. طرفداران می دانند که همیشه با تمام وجود برای لاتزیو کار کردم."

درباره‌ی لوتیتو؟

"صحبت های زیادی وجود داشته، اما من فکر می کنم نقش او و ایگلی تاره به عنوان مدیر ورزشی لاتزیو، در دوران مربیگری من بسیار مهم بوده است. به لطف آن ها من مربی لاتزیو شدم و برای همیشه قدردان آن ها خواهم بود."

اینزاگی در پایان نیز درباره‌ی بازی بعدی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

"مطمئنا هفته مهمی پیش روست اما ما باید به هر مسابقه در جای خودش فکر کنیم. دیدار فردا مسابقه دشواری است و باید با تمام توان کار کنیم و بعد از آن، به مسابقه در لیگ قهرمانان و سپس دیدار با یوونتوس خواهیم رسید. همه این مسابقات دشوار خواهند بود."

درباره‌ی دنزل دومفریز؟

"من فکر می کردم به دلیل مشکلات مربوط به زبان، زمان تطبیق پذیری او طولانی تر باشد اما در عوض او جلوتر از پیش‌بینی هاست. او به خوبی به دستورات گوش می دهد و تمرین می کند و دقایق زیادی نیز برای ما بازی کرده است. دومفریز بازیکن ثابت تیم ملی هلند است و کاپیتان آیندهوون بود. از او راضی هستم و با گذشت زمان حتی بهتر هم خواهد شد."

درباره‌ی استفاده از پریشیچ به عنوان مهاجم و یا استفاده از سیستم 3-5-1-1؟

"راه حل های متفاوتی دارم. ژکو از ابتدا بازی خواهد کرد و می توانم ساتریانو را کنارش بازی دهم. پریشیچ و چالهان اوغلو را نیز در اختیار دارم. همان طور که گفتم، ابتدا باید وضعیت لائوتارو و کورئا را ارزیابی کنم."

درباره‌ی هاکان چالهان اوغلو؟

"از هاکان به مانند هم تیمی هایش راضی هستم و خوشحالم که به این جا آمده است. او بخشی جدایی ناپذیر از پروژه ما به حساب می آید و هرگز تسلیم نمی شود. در بازی ترکیه مقابل لتونی، ضربه بدی به او وارد شد و جهت در دسترس بودن برای بازی فردا، تمام تلاش خود را انجام داد. هنوز نمی دانم که هاکان نیمکت نشین خواهد بود یا این که از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد."

"از لحظه ورودم به اینتر، بلافاصله در این باشگاه جا افتادم. هواداران اینتر شبیه هواداران لاتزیو هستند و فکر نمی کردم که آن ها از همان روز اول از من استقبال کنند. هواداران با من و کل تیم همیشه فوق العاده رفتار کرده اند و هر بار که یک بازی خارج از خانه داریم، تعداد زیادی از آن ها می آیند و به ما احساس فوق العاده ای می دهند."

9404