توخل: حالا نیوکاسل هم یک رقیب جدی است/ نامزدهای توپ‌طلا را نمی‌شناسم!

توخل: حالا نیوکاسل هم یک رقیب جدی است/ نامزدهای توپ‌طلا را نمی‌شناسم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل برنتفورد در لیگ برتر فوتبال جزیره شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های هفته هشتم از لیگ برتر انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل برنتفورد در مسابقات هفته هشتم لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

"آنتونیو رودیگر و کریستین پولیسیچ مصدوم هستند. تیاگو امشب بازمی‌ گردد. روملو لوکاکو آماده است و فردا بازی می کند."

درباره‌ی فروش نیوکاسل:

"به طور کلی فکر می کنم مردم عادی، نگرانی هایی دارند. ما به لیگ برتر اعتماد داریم؛ آن ها با این فروش موافقت کرده اند و آن ها مقامات رسمی هستند. آن ها این اجازه را داده اند و نیوکاسل صاحب جدیدی دارد. ما یک رقیب جدید برای عناوین و رتبه های برتر داریم. در سخت ترین لیگ جهان بازی می کنیم و به نظر می رسد سخت تر هم خواهد شد."

درباره‌ی بازی های ملی؟

"این وقفه از نظر مدیریت بازیکنان برای ما کمی بهتر بود. ما این شانس را داشتیم که به برخی بازیکنان دو روز استراحت بدهیم، بنابراین این بازی ها حداقل نسبت به دفعه قبل کمی بهتر بود."

درباره‌ی بازی با برنتفورد؟

"قطعا آن ها برای این کار آماده هستند و با اشتیاق زیادی بازی خواهند کرد. در نهایت ما برای یک بازی جام حذفی یا یک بازی دوستانه به میدان نمی‌ رویم. آن ها نتایج خوبی کسب کرده اند و کار فوق العاده ای در این سطح انجام داده‌ اند. آن ها با شجاعت و اعتماد به نفس بازی می کنند اما ما نباید شگفت زده شویم. ما این را می دانیم و باید با خودمان کنار بیاییم و شرایط را بپذیریم. آن ها یک سانتی متر در زمین به ما فضا نمی دهند و ما باید از نظر روحی و جسمی آماده باشیم همین طور از نظر تاکتیکی. این مسابقه ای نیست که راه حل ها را بشناسیم یا سعی کنیم مهارت های حریف را بالا ببریم. ما باید با ذهنیت و نگرش مثبت مطابقت داشته باشیم. این کاری است که ما مقابل ساوتهمپتون هم انجام دادیم."

درباره‌ی توپ طلا:

"اگر بگویم کسانی که در لیست هستند را نمی‌ شناسم، باور می کنید؟ من علاقه زیادی به جوایز فردی ندارم. این یک کار گروهی است. ما گروهی از بازیکن هستیم. ما یک باشگاه قوی و یک تیم قوی هستیم. کار گروهی بود که به ما این فرصت را داد که به فینال برسیم و آن را ببریم."

9404