سوال روز/ مخاطب بیانیه‌ی باشگاه پرسپولیس چه کسی است؟

سوال روز/ مخاطب بیانیه‌ی باشگاه پرسپولیس چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه پرسپولیس مواضع فدراسیون فوتبال واکنش نشان می‌دهد؟

به گزارش فوتبالی،روز گذشته و پس از لغو پرواز کاروان تیم پرسپولیس به عربستان و  انتقادهای قرمزها مبنی بر عدم حمایت و پیگیری ها از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، موضع گیری فدراسیون فوتبال و مصاحبه های پی در پی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیر روابط بین الملل اتفاق افتاد. حتی در بخشی از صحبت های این مدیران اعلام شد که کم کاری از سوی باشگاه پرسپولیس بوده است. حالا گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند به این موضع گیری ها پاسخ دهند.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته در اولین بیانیه خود پس از لغو سفر به عربستان اعلام کرد:"در این شرایط انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال ایران از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اتفاقات رقم خورده را پیگیری کند." اما پس از این بیانیه هم فدراسیون فوتبال و در راس آن مدیر روابط عمومی با حضور در تمامی شبکه های رادیو و تلویزیون به نوعی از فدراسیون فوتبال و بخش روابط بین الملل دفاع کرده و باشگاه پرسپولیس را مقصر کم کاری اعلام کردند تا انتقادات زیادی از سوی هواداران این باشگاه علیه مدیران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی شکل بگیرد.

اما باشگاه پرسپولیس امروز صبح در خبر دیگری که از طریق یکی از پلتفرم های خود منتشر کرد اعلام کرد:"پاسخ مصاحبه هاعلیه باشگاه و خبرسازی ها را بعد از بازی مقابل الهلال خواهیم داد."

باشگاه در بخش دیگری از این بیانیه اعلام کرد: " طی ساعات گذشته، برخی اقدام به خبرسازی و انجام مصاحبه علیه باشگاه پرسپولیس کردند که به زودی و پس از دیدارهای حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، پاسخ کاملی به این افراد داده می‌شود"

به نظر می رسد مخاطب باشگاه پرسپولیس مدیران فدراسیون فوتبال باشد که روز چهارشنبه مصاحبه های زیادی را پس از لغو پرواز قرمزها به عربستان انجام دادند و حتی از عربستانی ها هم  دفاع کردند.

باید منتظر ماند و دید آیا قرمزها پس از بازی مقابل الهلال پاسخی به صحبت های مدیران فدراسیون فوتبال طبق وعده داده شده خواهند داد یا نه.

7655