رونمایی جورجینا از آخرین هدیه رونالدو: 124 هزار یورو ارزش دارد

رونمایی جورجینا از آخرین هدیه رونالدو: 124 هزار یورو ارزش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز یکی از داغ ترین سوژه ها برای فوتبالدوستان است که اتفاقی که میان این دو رخ می دهد را به دقت دنبال می کنند که البته گاهی از اوقات این جزئیات می تواند شامل خرید هدایا برای همدیگر باشد.

به گزارش فوتبالی، در وقفه بازیهای ملی، این دو مدتی از هم دور بودند چرا که ستاره پرتغالی به تیم ملی کشورش ملحق شده بود اما رونالدو تصمیم گرفت که هدیه ویژه ای به جورجینا بدهد تا نامزدش را خوشحال کند.

جورجینا رودریگز در بخش استوری اینستاگرامش تصویری از آخرین هدیه رونالدو به خودش منتشر کرده است. هدیه جدید رونالدو یک کمد مخصوص جواهرات است که ابعاد بسیار بزرگی دارد و جورجینا می تواند بسیاری از جواهراتش را در ان نگهداری کند. این کمد مخصوص جواهرات توسط شرکت مشهور لوئی ویتون ساخته شده است که 124 هزار یورو قیمت دارد و به نظر می رسد که رونالدو برای خوشحال کردن نامزدش حسابی دست به جیب شده است.

شرکت لوئی ویتون این کمد مخصوص جواهرات را تحت مدل "ماله وندوم" عرضه کرده است که ادای احترامی به افتتاحیه بوتیکی با همین مارک در کاخ وندوم است یعنی جایی که مرکز جواهرات در شهر پاریس به شمار می رود. ارتفاع این کمد 140 سانتی متر است که هشت کمد کوچک تر برای نگهداری جواهرات دارد و حتی محلی مخصوص نگهداری گردنبند هم در آن تعبیه شده است. البته این پکیج شامل چند ساک کوچک جواهرات هم هست تا نامزد رونالدو در زمان سفرها بتواند جواهراتش را به این ساک ها منتقل کند و این ساک ها را همراه خود داشته باشد.

4125