پشیمانی اسطوره فرانسوی از رفتن به بارسلونا به جای پیوستن به منچستریونایتد

پشیمانی اسطوره فرانسوی از رفتن به بارسلونا به جای پیوستن به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - لورن بلان اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی الریان پشیمانی خود را از رفتن به بارسلونا به جای پیوستن به منچستریونایتد ابراز کرد. 

به گزارش فوتبالی، بلان 55 ساله از سال 1989 تا 2000، موفق شد 97 بار برای فرانسه به میدان برود و همچنین دو قهرمانی مهم جام جهانی 1998 و جام ملت‌های اروپا 2000 را به دست آورد. پس از چندین تلاش سر الکس فرگوسن برای جذب بلان، سرانجام سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ موفق شد در سال 2001، در حالی که بلان 35 سال سن داشت، او را به خدمت بگیرد. بلان دو سال در الدترافورد سپری کرد و 75 بار نیز برای این باشگاه به میدان رفت و پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در سال 2003، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. 

بلان در گفت و گویی با Panenka گفت: "زمانی که به منچستر رسیدم، 36 ساله بودم و دوران خوبی را سپری کرده بودم، اما موضوع خنده دار این است که زمانی که به بارسلونا رسیدم، سر الکس با من تماس گرفت. او از من خواست تا با یونایتد قرارداد ببندم، اما نمی‌توانستم زیرا به تازگی با بارسلونا قرارداد بسته بودم. پنج سال بعد او سراغ من آمد و مرا قانع کرد. او به من گفت که مدافعان جوانی همچون برادران نویل، ریو فردیناند و ... دارم و تو تجربه زیادی دارم. بی نظیر بود و حالا حسرت می‌خورم که چرا زودتر به انگلیس نرفته بودم."

4416