لو رفتن حرف بامزه‌ای که لوریس پس از فینال لیگ ملت‌ها به بنزما زد

لو رفتن حرف بامزه‌ای که لوریس پس از فینال لیگ ملت‌ها به بنزما زد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد در فینال لیگ ملت های اروپا با نتیجه دو بر یک تیم ملی اسپانیا را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این رقابت ها شود و به عنوان دومین قهرمان این تورنمنت پس از پرتغال که در دوره اول قهرمان شده بود، لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اما در بازی فینال، کریم بنزما عملکرد ویژه ای داشت و توانست گل اول فرانسه را مقابل اسپانیا به شکلی دیدنی به ثمر برساند. فرانسه با همین گل بود که توانست به بازی برگردد و در ادامه با گل امباپه بازی را ببرد.

پس از پایان بازی، بازیکنان فرانسوی جشن قهرمانی گرفتند و پیروزی مقابل اسپانیا را به یکدیگر تبریک گفتند. در ویدیویی که اخیرا از هوگو لوریس و کریم بنزما پس از فینال لیگ ملت های اروپا منتشر شده است، مشخص شده که هوگو لوریس برای تبریک گفتن به بنزما و تمجید از او از اصطلاح جالب و بامزه ای استفاده می کند.

لوریس به کریم بنزما می گوید:"تو یک غول هستی. یک غول هستی!" و بدین ترتیب به کریم بنزما لقب "غول" را می دهد. کریم بنزما در سال 2021 از لحاظ فردی عملکرد درخشانی داشته است و در تیم ملی فرانسه هم توانست قهرمان لیگ ملت های اروپا شود و به همین علت خیلی ها معتقدند که او از شانس های اصلی فتخ توپ طلا است.

1470