برنامه میلانی‌ها برای حفظ ملی‌پوش فرانسوی در سن‌سیرو

برنامه میلانی‌ها برای حفظ ملی‌پوش فرانسوی در سن‌سیرو

پایگاه خبری فوتبالی - میلان انتظار دارد تا با پیشنهاد بزرگ افزایش دستمزد، آینده بلندمدت مدافع جوان فرانسوی را در این باشگاه تضمین کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، برنامه مدیریت میلان به این صورت است که در پایان سال جاری با تئو هرناندز، مدافع فرانسوی روسونری به توافق برسند تا هر گونه حمله ای از سوی باشگاه های برتر اروپایی در ژانویه برای جذب این ملی پوش جوان را خنثی کند.

تئو هرناندز در حال حاضر در باشگاه میلان دستمزدی یک و نیم میلیون یورویی دارد و قرارداد این مدافع با تکنیک تا ژوئن سال 2024 معتبر است؛ بنابراین مدیریت میلان قصد دارد تا با افزایش سه برابری دستمزد، حقوق مدافع فرانسوی خود را به مبلغ چهار و نیم میلیون یورو برساند که به نظر می رسد این اقدام میلانی ها برای جلوگیری از وسوسه شدن مدافع بیست و چهار ساله فرانسوی توسط باشگاه های دیگر، ضروری باشد.

در واقع دستمزد تئو هرناندز باید متناسب با ارزش فعلی این بازیکن در بازار باشد؛ بازیکنی که در تابستان سال 2019 با مبلغی به ارزش بیست و یک میلیون یورو راهی میلان شد اما حالا به لطف عملکرد درخشان این مدافع در سری آ و همچنین بازی های ملی، ارزش هرناندز به پنجاه میلیون یورو افزایش یافته است.

تئو هرناندز همیشه از ماندنش در میلان احساس رضایت کرده و هرگز اشاره ای به خروج از این باشگاه ایتالیایی نکرده است؛ به علاوه این که تئو هرناندز رابطه فوق العاده ای نیز با پائولو مالدینی دارد و در نتیجه، دلیلی برای هراس نیست.

9404