بازگشت دمبله و دوست صمیمی مسی به تمرینات بارسلونا(عکس)

بازگشت دمبله و دوست صمیمی مسی به تمرینات بارسلونا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از این فیفادی بازی های حساسی دارد که تکلیف این فصل را برایش روشن می کند و به همین علت آبی و اناری پوشان نمی توانند در بازی هایی که در ماه جاری دارند، ضعیف عمل کنند چرا که شکست خوردن در این بازی ها به معنای از دست دادن جام ها و کنار رفتن زودهنگام از رقابت ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما خبر خوب برای هواداران بارسلونا اینکه دو مهاجم این تیم یعنی عثمان دمبله و سرخیو آگوئرو به تمرینات بارسلونا برگشته اند و به نظر می رسد که برای بازی های حساس پیش‌رو آماده خواهند بود و دست رونالد کومان در خط حمله تیمش باز تر خواهد بود. لوک دی یونگ و ممفیس دیپای در بازی های اخیر بارسلونا عملکرد جالبی نداشته اند و همین قضیه موجب شده تا انتقاد ها از آن ها بالا بگیرد. بریتویت هم که از فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشته است و با مصدومیت آگوئرو و دمبله دست کومان کاملا در خط حمله بسته شده بود.

البته دمبله هم عملکردی تحسین برانگیز نداشته است اما حداقل با اضافه شدن او دست سرمربی بارسلونا باز تر خواهد شد. سرخیو آگوئرو که دوست صمیمی لیونل مسی است و در تابستان گذشته به بارسلونا اضافه شد هم پس از مدتی طولانی به تمرینات برگشته است و به نظر می رسد که تا ال کلاسیکو آماده شود.

1470