هاشک: دیدار با سوریه یک نوع دربی است

هاشک: دیدار با سوریه یک نوع دربی است

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان هاشک سرمربی لبنان می گوید که تیم ملی سوریه دارای ستاره هایی است که در میادین مهمی درخشیده اند.

به گزارش فوتبالی، تیم های ملی لبنان و سوریه دو حریف ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر، فردا در کشور اردن و استادیوم ملک عبدالله دوم به مصاف هم می روند. ایوان هاشک سرمربی لبنان بر دشواری رویارویی با سوریه تأکید کرد.

ایوان هاشک سرمربی اهل جمهوری چک تیم ملی لبنان در نشست مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: این دیدار برای هر دو طرف سخت ترین جدال ممکن خواهد بود، زیرا پارامترهای اصلی گروه اول را مشخص می کند.

وی ادامه داد: این یک دربی مهم برای دو تیم است و ما آن را با انگیزه بالا، روحیه عالی و تمرکز کامل ، در میان فشار زیاد از سوی هر دو تیم بازی خواهیم کرد. ما باید برای ادامه روند صعودی عملکرد و نتایج کیفی خود هیجان زده نشویم، به نحوی که موقعیت ما را در جدول رده بندی تقویت کند.

وی ادامه داد: همه منتظر این دیدار هستند و هر دو تیم در هر پست دارای بازیکنان مسئولیت پذیر و با کارنامه ممتاز هستند. ما فراموش نمی کنیم که تیم سوریه ستارگانی دارد که در رقابت های مهمی شرکت کرده و درخشیده اند.

تیم ملی لبنان با 2 امتیاز در رده چهارم و سوریه نیز با یک امتیاز در قعر جدول گروه نخست قرار دارد. تیم برنده می تواند امیدوار باشد برای کسب جایگاه سوم جدول و راهیابی به دیدار پلی آف، با دیگر حریفان رقابت کند.

6641