نیمار چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؟

نیمار چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی نیمار جونیور اعلام کرده است که جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی او خواهد بود و این ستاره برزیلی دیگر در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت اما آیا نیمار قصد دارد پس از جام جهانی و یا یک سال پس از آن از فوتبال خداحافظی کند؟

به گزارش فوتبالی، نیمار در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته گفته است که دیگر مطمئن نیست که نیروی ذهنی کافی را برای فوتبال داشته باشد و به همین دلیل جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود. این حرف و حدیث ها، گمانه زنی هایی را پیرامون این قضیه ایجاد کرده است که نیمار جونیور به زودی می خواهد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گفته لپاریسین، نزدیکان نیمار تایید می کنند که این ستاره برزیلی در آینده ای نزدیک قصد بازنشستگی ندارد و حداقل تا سال 2025 با پاریسن ژرمن ادامه خواهد داد چرا که با این باشگاه قرارداد دارد. به ادعای این منبع پس از آن زمان خواهد بود که نیمار تصمیم می گیرد که ادامه بدهد و یا بازنشسته شود.

در واقع ممکن است نیمار پس از جام جهانی 2022 تنها از تیم ملی برزیل خداحافظی کند اما همچنان در فوتبال بماند و با باشگاه پاریسن ژرمن به دوران حرفه ای خود ادامه دهد.

1470