پیام اینستاگرامی مسی درباره لذت بردن از زندگی پس از درخشش مقابل اروگوئه

پیام اینستاگرامی مسی درباره لذت بردن از زندگی پس از درخشش مقابل اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد دوشنبه، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی اروگوئه در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود آرژانتین خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی در این بازی خوش درخشید و توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و همچنین عملکرد درخشانی به طور کلی داشته باشد و روی سایر گل های تیمش هم اثر گذار باشد.

مسی پس از این پیروزی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" چقدر خوب است که بتوانیم از این لحظاتی که داریم زندگی می کنیم لذت ببریم، پیروزی بزرگ! ممنون که به من انرژی می‌دهید پنجشنبه شما را می‌بینم."

در واقع بازی بعدی تیم ملی آرژانتین مقابل پرو خواهد بود و این بازی بامداد جمعه برگزار می شود که در آمریکای جنوبی همان پنجشنبه شب به حساب می آید و به همین دلیل مسی گفته است که پنجشنبه شما را می بینم.

مسی در تیم ملی آرژانتین به عنوان ستاره و کاپیتان این تیم مسئولیتی ویژه دارد و همواره تحت فشار بوده است که البته با قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه ریکا 2021، این فشار ها تا حد زیادی از روی دوش مسی برداشته شد.

1470