ادعای جالب بیل: بهترین گلف باز رئال مادرید هستم!

ادعای جالب بیل: بهترین گلف باز رئال مادرید هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید بار دیگر با گفتن حرف‌های نامربوط به فوتبال و حاشیه‌ای، محبوبیت خودش را در این باشگاه به خطر انداخت و مدعی است که بهترین گلف باز این باشگاه محسوب می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در تابستان 2012 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و از آن موقع افتخارات زیادی از جمله چند قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تصاحب کرده است، اما در چند وقت اخیر، علاقه زیادی نسبت به ورزش گلف از خودش نشان داده و این موضوع اصلا برای هواداران لوس بلانکوس خوشایند نبوده است. این هافبک ولزی اخیرا دچار مصدومیت همسترینگ شده و فعلا در حال ریکاوری و بهبودی از این مصدومیت است. 

به نقل از سایت گل، بیل در حاشیه مراسمی در مادرید در گفت و گویی با خبرنگاران اعلام کرد که بهترین گلف باز در باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود. این وینگر 32 ساله گفت: "تنها دو نفر از بازیکنان رئال مادرید مشغول به گلف بازی کردن هستند و بدون شک، من بهترین گلف باز در این تیم هستم. تیبو کورتوا دیگر بازیکنی است که به این ورزش علاقه دارد، اما از من بهتر نیست. هر وقت زمان کافی گیر بیاورم، به دیدن بازی‌های گلف می‌روم. اتمسفر بی نظیری در این بازی جریان دارد."

4416