حمله بی‌سابقه ستاره رئال مادرید به فیفا و یوفا: فقط به فکر جیب‌هایشان هستند

حمله بی‌سابقه ستاره رئال مادرید به فیفا و یوفا: فقط به فکر جیب‌هایشان هستند

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا در پایان بازی بلژیک و ایتالیا در رده بندی لیگ ملتهای اروپا و شکست تیمش در این بازی به شدت به سازمان های برگزارکننده فوتبال حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، بلژیک در بازی رده بندی لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد. آنها در نیمه نهایی نیز مقابل فرانسه کامبک خورده بودند و شکست خورده بودند. نیکو بارلا و دومینیکو براردی برای ایتالیا گلزنی کردند در حالی که دی کتلاره موفق شد برای تیم روبرتو مارتینز گلزنی کند.

کورتوا این بازی را "بی ارزش" خواند و در پایان بازی به شدت از فیفا و یوفا انتقاد کرد. دروازه بان رئال مادرید اعتقاد دارد که یوفا و فیفا با بازیکنان همون ربات برخورد می کنند و برایشان پول از هر چیزی مهمتر است. کورتوا گفت:" این بازی فقط به خاطر پول برگزار شد و باید در موردش صادق باشیم. در این بازی حاضر شدیم چرا که یوفا به دنبال پول بیشتر بود. نگاه کنید که ترکیب دو تیم چقدر عوض شده بود. اگر دو تیم در فینال حضور داشتند با ترکیب کاملا متفاوتی بازی می کردند. این نشان می دهد که ما بیش از حد بازی می کنیم. 

در حقیقت به نظر می رسد که ستارگان بزرگ از کمبود استراحت دلخور هستند آن هم در حالی که اخیرا شایعاتی در مورد برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار برگزار شده است. کورتوا در ادامه گفت. آنها (یوفا) یک تورنمنت جدید (لیگ کنفرانس اروپا) درست کرده اند. همیشه همین است. از دست تیم های دیگر به خاطر راه اندازی سوپرلیگ عصبانی هستند اما به بازیکنان اهمیتی نمی دهند و فقط به فکر جیب هایشان هستند. خیلی بد است که با بازییکنان صحبت نمی شود و حالا می گویند که می خواهند هر سال یورو و جام جهانی را برگزار کنند. پس بازیکنان چه زمانی استراحت کنند؟ هیچ وقت. سه هفته استراحت برای بازیکنی که قرار است یک سال بازی کند، خیلی کم است."

4125