مدیر جدید نیوکاسل: برای خرید فوق‌ستاره‌ها به بازار می‌رویم!

مدیر جدید نیوکاسل: برای خرید فوق‌ستاره‌ها به بازار می‌رویم!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران ارشد نیوکاسل یونایتد انگلیس در دوران مالکان جدید این تیم، در گفت و گو با خبرنگاران از امکانات مورد نیاز و اهداف این باشگاه در آینده سخن گفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان، آماندا استیولی، سرمایه دار چهل و هشت ساله انگلیسی که در انجام معامله انتقال سهام باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان به مالکان اهل کشور عربستان سعودی، نقشی کلیدی داشته و از این پس نیز یکی از مدیران ارشد این باشگاه تحت نظارت مالکان جدید خواهد بود، در خصوص برنامه‌ های این تیم در عصر جدید خود، به خبرنگار نشریه سان چنین گفت:

"برای خرید بازیکنانی در کلاس جهانی به بازار خواهیم رفت. اهداف بزرگی داریم و امیدوارم این تغییرات ورق را برای نیوکاسل برگرداند. البته باید در نظر داشت که بدون یک زیرساخت خوب، خرید فوق‌ ستاره فایده ای نخواهد داشت. مجموعه تمرینی باشگاه وضعیت کابوس‌ واری دارد و سرمایه‌ گذاری فراوانی را می‌ طلبد. خوشبختانه این بخش، حوزه‌ ای نیست که سرمایه‌ گذاری در آن، توسط بازی جوانمردانه و فیرپلی فیفا و یوفا محدود شود."

"وقتی زمین تمرینی خوبی نداشته باشید، دیگر خرید فوق‌ ستاره‌ ها بی‌ معنا می‌ شود. برای رسیدن به قله لیگ برتر جزیره، در کنار فوق‌ ستاره‌ ها به زیرساختی قوی هم نیاز داریم و باید در جهت تقویت آن‌ گام برداریم. ورزشگاه سنت جیمز پارک نیز نیازمند سرمایه‌ گذاری است. باید عشق و حال بیشتری در فضای ورزشگاه جاری باشد!"

9404