مجتبی حسینی، متخصص در توقف استقلال

مجتبی حسینی، متخصص در توقف استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان مجتبی حسینی بار دیگر موفق شدند استقلال تهران را متوقف کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم های پیکان و استقلال عصر روز شنبه در قابل یک مسابقه دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. این تساوی در حالی به دست آمد که تیم تحت هدایت مجتبی حسینی بار دیگر مقابل استقلال شکست نخورد.

اگرچه بازی امروز یک مسابقه دوستانه بود، اما در سال های گذشته همواره در بازی های رسمی لیگ برتر نیز شاهد بودیم که تیم های تحت هدایت مجتبی حسینی مقابل استقلال نتایج خوبی کسب می‌کنند.

جالب اینکه مجتبی حسینی فصل گذشته هم در لیگ برتر تیم هایش  مقابل استقلال شکست نخوردند. او در نیم فصل اول با نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال قرار گرفت که آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در نیم فصل دوم حسینی به ذوب‌آهن رفت و در ورزشگاه آزادی تیمش را مقابل استقلال به میدان فرستاد. در آن دیدار ذوب آهن موفق شد با نتیجه دو بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی را شکست بدهد و حالا در بازی دوستانه امروز هم این رویه ادامه یافت.

پیکان با هدایت حسینی قبل از استقلال یک بازی دوستانه هم با پرسپولیس داشت که آن مسابقه هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حسینی امیدوار است با شرایط خوبی که در تیمش در بازی های تدارکاتی پیش فصل به نمایش گذاشته، شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد و روزهای خوبی را در لیگ بیست و یکم پشت سر بگذارد.

۴۱۵۴