مالکان جدید نیوکاسل یک بازیکن بارسلونا را زیر نظر دارند

مالکان جدید نیوکاسل یک بازیکن بارسلونا را زیر نظر دارند

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از واگذاری سهام باشگاه نیوکاسل به یک گروه بازرگانی از عربستانی، حالا مالکان سعودی جدید به منظور تقویت این تیم، گزینه های مختلفی را زیر نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، چند روز پیش بود که خبر رسید باشگاه نیوکاسل مالکیت خود را تغییر داده است و مالکان عربستانی با سرمایه هنگفت سیصد میلیون پوندی پا به این باشگاه انگلیسی گذاشته اند تا آن را متحول کنند.

طبق این گزارش، فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی آبی اناری ها از همین حالا هم به تیم نیوکاسل یونایتد لینک شده است و باشگاه انگلیسی می خواهد کوتینیو را به خدمت خود درآورد. فیلیپ کوتینیو دوران اوج خود را در باشگاه ليورپول انگلستان سپری کرده است.

مالکان عربستانی باشگاه نیوکاسل یونایتد یک سرمایه عظیم و مولتی میلیونی برای تقویت تیم خود آماده کرده اند. مالکان این باشگاه حاضر در لیگ جزیره از چند ماه پیش با فیلیپ کوتینیو و نماینده این بازیکن در مورد انتقالش به نیوکاسل صحبت کرده اند و در صدد قانع کردن ستاره برزیلی آبی اناری ها برآمدند.

فیلیپ کوتینیو در طول مدت حضور در بارسلونا نتوانسته است خود را نشان دهد و هزینه زیادی برای کاتالان ها داشته است. بارسلونا هنوز هم حدود شانزده میلیون یورو به خاطر فیلیپ کوتینیو به لیورپول بدهکار است.

9404