يوونتوس در آستانه تمدید قرارداد کاپیتان آرژانتینی تیم خود

يوونتوس در آستانه تمدید قرارداد کاپیتان آرژانتینی تیم خود

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با کاپیتان و ستاره آرژانتینی خود بر سر امضای قرارداد جدید به توافق رسیده و همه در انتظار رسمی شدن این موضوع هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه مدیاست، قرارداد فعلی پائولو دیبالا، گلزن آرژانتینی و کاپیتان شماره 10 يوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می رسد، اما هم باشگاه تورینی و هم ملی پوش آرژانتینی معتقدند که به همکاری خود ادامه خواهند داد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

طبق این گزارش، پس از مذاکرات طولانی بر سر دستیابی به توافق دو جانبه، طرفین سرانجام بر سر انعقاد یک قرارداد جدید به توافق رسیده اند.

در این گزارش آمده که بیانکونری پس از از دست دادن کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خود در آخرین ساعات مهلت قانونی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی را در اولویت قرار داده است.

آن ها مدت ها پیش پیرامون حصول توافق جدید، مذاکرات را آغاز کردند و اکنون به توافق رسیده اند.

کاپیتان آرژانتینی بانوی پیر در قرارداد جدید خود با این باشگاه ایتالیایی، 10 میلیون یورو در هر فصل به دست می آورد و انتظار می رود این تمدید در روزهای آینده اعلام رسمی شود.

پائولو دیبالا به عنوان کاپیتان آینده يوونتوسی ها در نظر گرفته می شود و این خبر برای طرفداران این ستاره محبوب، بسیار جذاب خواهد بود.

هواداران يوونتوس نگران این موضوع بودند که پس از رفتن کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ دیگری را از دست بدهند.

دیبالا در حال حاضر مصدوم است، اما او این فصل را درخشان آغاز کرده و همه در انتظار شکل گیری یک فصل رویایی برای او هستند.

بعید است که دیبالا به اندازه رونالدو گل بزند اما همچنان می تواند سهم بزرگی در موفقیت های يوونتوسی ها در سری آ و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

9404