تعویضی که وزن دفاعی تیم ملی را بالا برد (عکس)

تعویضی که وزن دفاعی تیم ملی را بالا برد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یکی از چهار بازیکنی بود که به صورت بازیکن جایگزین توسط دراگان اسکوچیچ به میدان فرستاده شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از تعویض اول دراگان اسکوچیچ در بین دو نیمه جدال ایران و امارات و خروج امید نورافکن که در سمت چپ دفاع تیم ملی به کار گرفته شد و آمدن علی قلی‌زاده به عنوان هافبک بازیساز برای باز کردن گره کور خط دفاعی شاگردان مارویک، وحید امیری به سمت چپ خط دفاعی منتقل شد، پستی که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی بارها در آن‌جا تجربه بازی داشت و به خوبی هم توانسته بود مزد اعتماد گل‌محمدی و اسکوچیچ را بدهد.

اما پس از گلی که برای تیم ملی به ثمر رسید، دراگان اسکوچیچ برای حفظ سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه، تلاش کرد با تعویض‌های خود سیستم تیم ملی را دچار دگرگونی کند و با آرایشی دفاعی‌تر و هوشمندانه‌تر بازی برای ملی‌پوشان ایران ادامه پیدا کند؛ گزینه تعویض اسکوچیچ، کاپیتان اول تیم ملی بود و حاج‌صفی بعد از مدت‌ها و گذراندن مصدومیت فرصت بازی به دست آورد.

با نظر سرمربی تیم ملی، علیرضا جهانبخش که کاپیتان تیم ملی در غیاب احسان حاج‌صفی است، از زمین خارج شد و بازوبند را به حاج‌صفی داد تا او در پست هافبک دفاعی به کمک نوراللهی و عزت‌اللهی بیاید و با استفاده از تجربه بالای خود اجازه تهدید دروازه تیم ملی را ندهد.

ماموریتی که احسان حاج‌صفی به خوبی موفق به انجام آن شد و صد و شانزدهمین بازی ملی خود را با یک پیروزی شیرین در خاک امارات به پایان برد.

7474