کامبک دیدنی فرانسه مقابل بلژیک با درخشش امباپه؛ خروس‌ها حریف اسپانیا شدند

کامبک دیدنی فرانسه مقابل بلژیک با درخشش امباپه؛ خروس‌ها حریف اسپانیا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا، فرانسه موفق شد در یک بازی دیدنی و پر هیجان با نتیجه سه بر دو تیم ملی بلژیک را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در این بازی شروع ضعیفی داشت و در نیمه اول دو گل دریافت کرد. گل های بلژیک در نیمه اول توسط کاراسکو و لوکاکو به ثمر رسیدند تا امید بلژیک برای صعود به فینال بسیار زیاد شود. نیمه اول این بازی با برتری دو بر صفر بلژیک به پایان رسید و خیلی ها فکر کردند که بلژیک کار را در همین نیمه تمام کرده است.

اما نیمه دوم ورق به طور کامل برگشت و تیم ملی فرانسه توانست یک کامبک دیدنی مقابل بلژیک داشته باشد. گل اول فرانسه را کریم بنزما روی پاس امباپه به ثمر رساند تا این دو بازیکن یک همکاری دیدنی داشته باشند. گل دوم را هم خود امباپه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اما گل سوم و در اصل تیر خلاص فرانسه به بلژیک در دقایق اضافه به ثمر رسید و تئو هرناندز با شوتی تماشایی کار را یکسره کرد.

اکنون تیم ملی فرانسه در فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت و باید دید که در نهایت کدام تیم قهرمان این دوره از رقابت ها می شود.

تماشای خلاصه بازی بلژیک - فرانسه</strong>

1470