با باخت ایتالیا اکنون کدام تیم رکورددار شکست ناپذیری است؟

با باخت ایتالیا اکنون کدام تیم رکورددار شکست ناپذیری است؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی ایتالیا در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه دو بر یک مقابل تیم ملی اسپانیا شکست خورد تا بدین ترتیب بالاخره رکورد شکست ناپذیری روبرتو مانچینی و شاگردانش شکسته شود و تیم ملی ایتالیا هم بالاخره شکست بخورد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا پیش از این شکست یک رکورد ویژه را با هدایت روبرتو مانچینی ثبت کرده بود. آن ها 37 بازی بود که نباخته بودند و بدین ترتیب به نظر می رسد که ایتالیا تبدیل به تیمی شده که دیگر به این راحتی ها شکست نمی خورد. تیم روبرتو مانچینی در این مدت در رقابت های یورو 2020 هم قهرمان شد و توانست در این تورنمنت معتبر قهرمان شود و یک جام به دست بیاورد.

اکنون با شکست ایتالیا این تیم ملی آرژانتین است که در میان تیم های ملی در دنیا در حال حاضر از نظر شکست ناپذیری رکورددار است. تیم ملی آرژانتین 22 بازی است که شکست نخورده است و در حال حرکت به سمت یک رکورد ویژه با اسکالونی است و باید دید که تا چه زمانی این روند را حفظ خواهد کرد.

آرژانتینی ها در این مدت در رقابت های کوپا آمریکا 2021 هم قهرمان شدند و علاوه بر حفظ روند شکست ناپذیری خود یک جام هم به دست آوردند.

1470