قایدی- نوراللهی؛ خاطره تلخ را پاک کنید! (عکس)

قایدی- نوراللهی؛ خاطره تلخ را پاک کنید! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی قایدی و احمد نوراللهی به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ خود از حضور در استادیوم زعبیل شهر دبی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آخرین جلسه تمرینی تیم ملی برای دیدار با امارات، چهارشنبه شب در استادیوم زعبیل دبی برگزار شد و ملی پوشان زیر نظر دراگان اسکوچیچ و سایر اعضای کادرفنی، آخرین نکات و توصیه های فنی را مرور کرده تا امروز در نبرد حساس برابر میزبان خود، به موفقیت دست پیدا کنند.

دیدار امروز ایران و امارات در ورزشگاهی برگزار می شود که شاید مهدی قایدی و احمد نوراللهی بیش از سایر ملی پوشان به آن آشنا باشند. این دو بازیکن که پس از ترک استقلال و پرسپولیس راهی لیگ امارات شده و به شباب الاهلی پیوسته بودند، چندی پیش در این استادیوم به میدان رفتند که البته در نهایت خاطرات خوشی برای آنها رقم نخورد.

9 روز پیش و در جریان دیداری از هفته ششم رقابت های ادنوک لیگ امارات، شباب الاهلی در همین استادیوم زعبیل دبی میهمان الوصل بود که آنها در این بازی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند و نخستین باخت فصل را تجربه کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که قایدی دو فرصت بسیار طلایی را در نیمه اول به دست آورد که اولی با اختلافی میلی متری از کنار دروازه به بیرون رفت و ضربه دوم او را گلر الوصل مهار کرد.

احمد نوراللهی نیز که از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، بین دو نیمه تعویض شد و پس از خروج او بود که توانایی شباب الاهلی در خط میانی کاهش یافت و این تیم تن به شکست داد. حالا هم قایدی و هم نوراللهی به دنبال این موضوع هستند تا خاطرات تلخ شکست در استادیوم زعبیل را با پیروزی برابر تیم ملی امارات به فراموشی سپرده و طلسم ناکامی در این ورزشگاه را بشکنند.

1470