نوراللهی به دنبال انتقام از اماراتی‌ها

نوراللهی به دنبال انتقام از اماراتی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی تیم ملی بدون توجه به حواشی مربوط به حضورش در شباب الاهلی، در تمرینات تیم ملی حضوری فعال دارد.

به گزارش فوتبالی، احمد نوراللهی که یکی از مهره‎های کلیدی تیم دراگان اسکوچیچ به شمار می رود پس از حضور در شباب الاهلی امارات نتوانسته نمایش‌های خوبش در پرسپولیس را تکرار کند و همین موضوع باعث شد تا شایعات مختلفی درباره این بازیکن مطرح شود.

یکی از شایعات منتشر شده این بود که باشگاه شباب الاهلی از عمد به احمد نور بازی نمی‌دهد تا او به لحاظ روحی روانی آمادگی لازم را برای بازی مقابل امارات نداشته باشد و برخی رسانه‌ها از این موضوع به عنوان توطئه اماراتی‌ها علیه هافبک دفاعی تیم ملی نام بردند.

خبر عجیب دیگر درباره احمد نور این بود که با توجه به احتمال بازگشت فدریکو کارتابیا به الاهلی، این باشگاه باید یکی از بازیکنان خارجی‌اش را کنار بگذارد که از دید هواداران شباب الاهلی، احمد نوراللهی همان بازیکنی است که باید از این تیم برود منتهی این خبر توسط یکی از رسانه‌های معتبر اماراتی تکذیب شد تا طبیعتا اخباری که درباره احتمال بازگشت زودهنگام احمد نور به لیگ برتر منتشر شده بود هم منتفی شود منتهی نوراللهی قطعا بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که در چند وقت اخیر، چقدر سوژه شایعات عجیب و غریب در فضای مجازی شده است.

در چنین شرایطی و در تصاویری که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده، مشخص است که نوراللهی بدون توجه به این حواشی، فقط و فقط تمرکزش را روی موفقیت تیم ملی گذاشته و امیدوار است در صورت بازی جلوی امارات، نمایش خوبی مقابل این تیم داشته باشد تا به نوعی از اماراتی‌ها به خاطر حاشیه‌هایی که برای او ایجاد کردند، انتقام بگیرد.

7655