ستاره جدید بارسلونا: هیچ وقت از پیوستن به این باشگاه پشیمان نخواهم شد

ستاره جدید بارسلونا: هیچ وقت از پیوستن به این باشگاه پشیمان نخواهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای ستاره هلندی بارسلونا مدعی است که اتفاقات اخیر پیرامون این باشگاه، باعث نمی‌شوند که او از آمدن به نیوکمپ پشیمان شود. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته ممفیس دپای به صورت رایگان از لیون به بارسلونا پیوست و توانست شروع خوبی نیز در بلوگرانا داشته باشد، اما در چند هفته اخیر کم فروغ ظاهر شده است. 

به نقل از مارکا، او در پاسخ به سوال خبرنگار ESPN که از او پرسید آیا ممکن است از کرده خود پشیمان باشد گفت: "چگونه می‌توانید چنین سوالی بپرسید؟ این باشگاه بارسلوناست! شما بزرگی و ارزش‌های این باشگاه را می‌دانید و همچنین آگاه هستید که رفتن به چنین باشگاهی چه معنای بزرگی برای یک بازیکن دارد. هیچ وقت از این کار پشیمان نخواهم شد."

وینگر سابق منچستریونایتد در ادامه در خصوص مشکلات اخیر بارسلونا گفت: "شما شرایط بارسلونا را می‌دانید. همه کنترل خود را از دست داده‌اند، زیرا مردم به این مسئله عادت ندارند. آن‌ها به قهرمان شدن و دیدن یک فوتبال زیبا عادت کرده‌اند. اما من اصلا نگران نیستم و ایمان دارم که شرایط به زودی تغییر خواهد کرد."

بارسلونا در حال حاضر با 12 امتیاز از 7 بازی در جایگاه نهم جدول لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان با صفر امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

4416