کومیسو: ولاهوویچ زیر بار تمدید نمی‌رود/ امید يوونتوس به جذب مهاجم بنفش‌ها

کومیسو: ولاهوویچ زیر بار تمدید نمی‌رود/ امید يوونتوس به جذب مهاجم بنفش‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس باشگاه فیورنتینا از شکست مذاکرات خود با مهاجم جوان و گلزن صرب تبار این تیم خبر داده و از این موضوع هم ابراز گلایه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، دوشان ولاهوویچ، مهاجم بیست و یک ساله و صربستانی فیورنتینا ظاهرا تحت هیچ شرایطی زیر بار امضای قرارداد جدید با این باشگاه نمی رود و همین موضوع، باعث افزایش امید تیم هایی نظیر يوونتوس که خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند، شده است. از طرف دیگر، عدم علاقه ولاهوویچ به تمدید قراردادش با بنفش های فلورانس، موجبات خشم و نگرانی ریاست این باشگاه را فراهم آورده و رئیس فیورنتینا را مجبور به ابراز گلایه کرده است. روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا در واکنش به عدم امضای قرارداد جدید با ولاهوویچ به رسانه ها گفت:

"من خودم را موظف می دانم که هواداران فیورنتینا را در مورد مسأله قرارداد ولاهوویچ مطلع کنم. همه می دانند که چه پیشنهاد مهمی به او ارائه کردیم، قراردادی که حتی به باتیستوتا نیز چنین پیشنهادی نداده بودیم و اگر ولاهوویچ این قرارداد را می پذیرفت، او را به با ارزش ترین بازیکن تاریخ فیورنتینا تبدیل می کرد."

"ما حتی چندین بار پیشنهاد خود را ارتقا دادیم تا خواسته های دوشان و وکیلش را پوشش بدهد، اما با این حال آن ها راضی به امضای آن نشدند. در طول مدتی که در فلورانس بودم، بارها سعی کردم راه حلی برای متقاعد کردن او پیدا کنم اما موفق نشدم."

9404