تصمیم جنجالی کومان که باعث منفورتر شدنش در رختکن بارسلونا شد

تصمیم جنجالی کومان که باعث منفورتر شدنش در رختکن بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - هر چقدر هم رونالد کومان ادعا کند که حمایت رختکن و بازیکنان را دارد، کاملا واضح است که بخش قابل توجهی از بازیکنان بارسا اعتمادشان به او را از دست داده اند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا دلخوری خود از تصمیم های تاکتیکی کومان را قبلا نشان داده بودند. در حقیقت مربی هلندی  عادت دارد که بدون این که تاکتیک ها و اتفاقات بازیها را در تمرینات تست کند، انها را درون زمین پیاده کند. از سویی به نظر می رسد که نحوه برخورد کومان با بازیکنانش هم به شدت رختکن را از دست او عاصی کرده باشد. 

هفته گذشته بزرگان رختکن بارسلونا به صورت علنی بیانیه خوانده شده توسط کومان را زیر سوال بردند. کومان در این بیانیه گفته بود که بردن چمپیونزلیگ یک معجزه است و قرار گرفتن تیمش در بالای جدول لالیگا را یک موفقیت می داند که بازیکنان بارسا به شدت با حرفهای او مخالف بودند و گفتند که برای دوم شدن به بارسا نیامده اند.

از سویی حرفهای عجیب کومان در پایان بازی شب گذشته که به نیکو گونزالس بازیکن 19 ساله تیمش پس از شکست مقابل اتلتیکو به خاطر تقصیر داشتنش روی گل اول حمله کرد هم باعث دلخوری بازیکنان بارسا شد چرا که آنها اعتقاد دارند که صحبت های کومان، رفتار درستی با یک بازیکن جوان نبوده است. 

بازیکنان بارسا در بازگشت از مادرید و در هواپیما در صحبت هایشان رفتار کومان را ناخوشایند می دانستند و اعتقاد داشتند که همین تنبیه که نیکو بین دو نیمه تعویض شده، برایش کافی بوده و نیازی نبوده تا کومان در مقابل رسانه ها نیز به بازیکن جوان تیمش حمله کند. نیکو خودش هم می داند که روی صحنه گل اول اتلتیکو مرتکب اشتباه شده اما این بازیکن هنوز خیلی جوان است و به تجربه اندوزی نیاز دارد. البته این اولین باری نیست که کومان به بازیکنان جوانش حمله می کند چرا که قبلا چنین کاری را در مورد ریکی پوچ و مینگزا نیز صورت داده بود.

4125