مومنی: استقلال برای قرار گرفتن در جمع مدعیان نباید امتیازهای اول فصل را از دست بدهد/ مشکل زمین معضل بزرگی است

مومنی: استقلال برای قرار گرفتن در جمع مدعیان نباید امتیازهای اول فصل را از دست بدهد/ مشکل زمین معضل بزرگی است

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد که استقلال برای قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی نباید امتیازهای زیادی در نیم فصل اول از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد مومنی درباره قرعه‌کشی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال باید در وهله اول از لحاظ فیزیکی توانش را بالا ببرد تا امتیاز‌های هفته‌های اول لیگ را بگیرد. تاکتیک‌های هر تیمی ممکن است تا پایان نیم فصل اول بالا و پایین شود، اما این موضوع اهمیت دارد که امتیازهای زیادی از دست ندهد. استقلال برای اینکه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد، باید امتیازهای نیم فصل اول را بگیرد. 
وی افزود: فرهاد مجیدی تجربه این کار را دارد و الان واقعا می‌توانیم از او به عنوان مربی با تجربه یاد کنیم، چرا که شناخت کافی از مسابقات داخلی و آسیا کسب کرده است. در کنار او گابریله پین حضور دارد که لازم و ملزوم یکدیگر هستند. امیدوارم گام‌های اولیه استقلال به وسیله بازیکنانی که مجیدی خودش انتخاب کرده است، محکم و استوار باشد تا نیاز هواداران که قهرمانی است را، برآورده کند. رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست و امیدواریم فوتبال زیبا و روانی را خود مجیدی دوست دارد، از استقلال شاهد باشیم. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه تکلیف کارگزار فعلی باشگاه استقلال برای فصل آینده چه خواهد شد، گفت: در حال بررسی شرایط هستیم. هدف مان این است که استقلال آرامش و آسایش داشته باشد تا هم کارگزار بتواند به هدفش برسد و هم استقلال نیازهای مالی خودش را برطرف کند. استقلال هواداران زیادی دارد و آنها هستند که به تیم سر و سامان داده و به کارگزار نیز رویکرد مناسبی می‌دهند. 

مومنی در خصوص ناراحتی بازیکنان جدید استقلال از عدم پرداخت درصدی از قراردادشان و اینکه برخی از آنها در هتل اقامت دارند، گفت: در این مسئله شکی نیست که نباید اینطور باشد. حتما به فکر بازیکنان هستیم، اما پرونده‌های زیادی متأسفانه در باشگاه استقلال رونمایی می‌شود که کار را سخت می‌کند. حساب باشگاه استقلال در حال رفع توقیف است و باید به تیم استقلال آرامش بدهیم و نیازهای سرمربی و بازیکنان را برآورده کنیم تا آنها فردا دغدغه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری نداشته باشند. نداشتن زمین تمرین هم معضل بزرگی است و باید این مشکل نیز حل شود. ما دوست داریم تیم خیلی قوی ببندیم تا مشکلات سال‌های قبل پیش نیاید. هدف ما این است سرمربی دغدغه خاطری برای مسائل بیرونی نداشته باشد. 

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرارداد مجیدی با استقلال مشروط بسته شده است، یادآور شد: چنین چیزی نیست. قرارداد مجیدی طبق توضیحاتی که سردار آجورلو دادند، روشن و شفاف بود. 

6641