عکس؛ مهاجم ژاپنی پس از تعویض، آشغال‌ها را جمع کرد

عکس؛ مهاجم ژاپنی پس از تعویض، آشغال‌ها را جمع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سلتیک پنجشنبه در لیگ اروپا در مقابل بایرن لورکوزن شکست خورد اما یکی از بازیکنانشان به خاطر رفتارش مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تیم اسکاتلندی دومین شکستش را در دومین بازی در لیگ اروپا ثبت کرد و حالا به صورت جدی خطر حذف از مسابقات را حس می کند. سلتیک در این بازی مقابل تیم آلمانی با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد اما یکی از لحظات بازی به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. در واقع کیوگو فوروهاشی مهاجم ژاپنی که در دقیقه 74 تعویض شد، در این بازی اولین بازی خود را پس از چندین هفته مصدومیت داشت. این بازیکن در زمان تعویض شدنش و خروج از زمین، در ابتدا به تشویق هواداران سلتیک پرداخت و بعد از آن شروع به جمع کردن آشغال های دور زمین کرد. 

البته این اولین باری نیست که بازیکنان ژاپنی به خاطر شخصیت متواضعشان مورد تحسین قرار می گیرند. در جام جهانی 2018 نیز تصویر تمیز کردن رختکن توسط بازیکنان ژاپن وایرال شده بود. ژاپن در آن زمان در آخرین لحظات پیروزی مقابل بلژیک را با شکست عوض کرد. در حقیقت ناصر شادلی در آن بازی در دقیقه 94 گل پیروزی بلژیک با نتیجه سه بر دو را به ثمر رساند اما ژاپنی ها در پایان بازی شخصیت درخشان خود را نشان دادند و رختکن را کاملا تمیز کردند. ژاپنی ها شش ماه بعد و پس از شکست در فینال جام ملت های آسیا مقابل قطر همین رفتار را تکرار کردند. 

4125