ستاره ژاپنی در یک قدمی منچسترسیتی

ستاره ژاپنی در یک قدمی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی به دنبال جانشینی برای خولیان آلوارز است که با 82 میلیون پوند راهی اتلتیکو مادرید شده است و به نظر می رسد که گزینه ایده آلشان را هم انتخاب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در نظر دارد که کیوگو فوروهاشی مهاجم 29 ساله ژاپنی را به عنوان مهاجم ذخیره هالند به خدمت بگیرد.  منچسترسیتی به زودی خرید ایلکای گوندوغان را نهایی خواهد کرد و البته آنها به شدت به دنبال خرید مهاجم هستند و در نظر دارند که جایگزینی را برای خولیان آلوارز به عنوان مهاجم ذخیره هالند به خدمت بگیرند.

در حال حاضر کیوگو فوروهاشی نظر مدیران منچسترسیتی را جلب کرده است. این بازیکن شخصا برای حضور در سیتی اوکی داده است و مدیران تیم انگلیسی باید با باشگاهش یعنی سلتیک به خدمت بگیرند.  فوروهاشی تجربه حضور در باشگاه یوکوهاما مارینوس را داشته که یکی از باشگاه های تحت تملک گروه سیتی بوده است و بعد از آن راهی سلتیک شد و در این تیم خوش درخشید.

فوروهاشی به علت مصدومیت، بازی سلتیک در لیگ اسکاتلند مقابل هیبرنیان در روز یکشنبه را از دست داد. این بازیکن در سه فصل حضور در سلتیک در 135 بازی 73 گل زده و آمار خوبی داشته است و به نظر می رسد که مشکلی برای پذیرش نقش نیمکت نشین برای هالند را نداشته باشد. 

4125