توخل: بازی با یووه مرا یاد بازی‌مان با اتلتیکو انداخت/ فکر کردم که جیمز به تیم واترپلو دعوت شده!

توخل: بازی با یووه مرا یاد بازی‌مان با اتلتیکو انداخت/ فکر کردم که جیمز به تیم واترپلو دعوت شده!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر فوتبال جزیره شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های هفته هفتم از لیگ برتر انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل ساوتهمپتون در مسابقات هفته هفتم لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

"میسون مونت برای دیدار فردا در دسترس خواهد بود ولی ریس جیمز غایب می‌ باشد. وقتی خبر دعوت ریس جیمز به تیم ملی انگلستان را شنیدم، فکر کردم به تیم واترپلو رفته چون در استخر تمرین می‌ کرد؛ تعجب کردم!"

"باید مراقب مونت باشیم. در دیدار برابر تاتنهام شرایط دشواری داشت. الان زمان آن نیست که روی یک بازیکن تمرکز کنیم؛ البته که جای او در تیم خالی است. جای او، کانته، ریس جیمز و پولیشیچ هم همین طور؛ ولی ما نفراتی در تیم داریم و به عنوان یک مربی وظیفه دارم در این زمینه راه حلی بیابم."

"بعد از دیدار برابر يوونتوس، فرصت چندانی برای تمرین کردن نداشتیم و بازیکنانی که در تورین بازی کردند نیز موفق نشدند کار خاصی انجام دهند. همیشه صحبت درباره واکنش به شکست وجود داشته است. به طور طبیعی ما باختن را دوست نداریم و از آن متنفر هستیم. همچنین لازم است که ما به تمام حریفان احترام بگذاریم."

"ما در دو مسابقه قبلی خود با دو تیم کاملا با تجربه روبرو شدیم. در دیدار برابر منچستر سیتی، آن ها عملکردی داشتند که به ما اجازه ندادند کارهای خود را انجام دهیم. در دیدار برابر یوونتوس اما ما نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و به نوعی آن مسابقه من را یاد بازی برابر اتلتیکو مادرید در بخارست انداخت. به هر حال، ما آخرین تیمی نیستیم که مقابل یوونتوس شکست خورده است."

"باید عملکردی داشته باشیم که به واسطه آن برای لوکاکو و دیگر مهاجمان موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد شود. در مقابل یوونتوس تا حدودی موفق به انجام این کار شدیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم."

"برای حفظ تینو لیورامنتو هر کاری که لازم بود، انجام دادیم و توضیح دادیم که می تواند در تیم ما برای جایگاه خود رقابت کند؛ ولی او تصمیم به رفتن گرفت و حس منفی در این باره وجود ندارد. البته که او در پست دفاع راست باید با ریس جیمز و سزار آزپیلیکوئتا رقابت می‌ کرد. به هر حال، بهترین ها را برای او آرزو می‌ کنم."

9404