واکنش سرمربی بلژیک به احتمال پیوستنش به بارسلونا

واکنش سرمربی بلژیک به احتمال پیوستنش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک شایعات رفتنش به بارسلونا را تکذیب نکرد و اعلام کرد که شما نمی‌دانید فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، جایگاه رونالد کومان در بارسلونا، هر روز متزلزل‌تر می‌شود و پس از باخت 3-0 تحقیر آمیز مقابل بنفیکا، دیگر خوان لاپورتا به او اعتماد ندارد و به زودی اخراج خواهد شد. سایت گل مدعی است مارتینز سرمربی بلژیک و سابق اورتون، یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی کومان در بلوگراناست. 

به نقل از سایت گل، با وجود این که تمرکز مارتینز روی فینال لیگ‌ ملت‌های اروپاست، به خبرنگاران در مورد شایعات اخیر گفت: "خیلی دوست دارم تا بلژیک را به عنوان اولین تیم، راهی مسابقات جام جهانی در قطر کنم. این چالش بزرگ ما پس فینال لیگ ملت‌هاست. اما در فوتبال شما هیچ وقت نمی‌دانید که فردا چه چیزهایی برایتان به ارمغان خواهد آورد. من هر روز تا آخرین روز قراردادم، به عنوان سرمربی بلژیک صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوم، اما می‌دانید که در این ممکن است شرایط به طور کلی تغییر کنند و چیزهای زیادی اتفاق بیافتد."

روز شنبه بارسلونا در یک دیدار حساس به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، اتلتیکو مادرید خواهد رفت و کومان به خوبی می‌داند که باید در واندامتروپولیتانو به پیروزی برسد. 

4416