عجیب ولی واقعی؛ کاتالان‌ها به احتمال 92 درصد از لیگ قهرمانان حذف می‌شوند!

عجیب ولی واقعی؛ کاتالان‌ها به احتمال 92 درصد از لیگ قهرمانان حذف می‌شوند!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد بارسلونا و هوادارانش فصل سختی را در پیش داشته باشند و آمارها حکایت از آن دارد که عملیات سقوط آزاد کاتالان ها آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا بعد از خروج لیونل مسی و با سرمربیگری رونالد کومان هلندی، در حال ثبت رکوردهایی است که این تیم در سال های اخیر با آن ها بیگانه بوده است. آبی اناری ها در دو دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا حتی موفق نشدند یک شوت به داخل چهارچوب دروازه حریف داشته باشند.

شکست مقابل بنفیکا شاید رکورد بیست و یک ساله باشگاه کاتالانی را نابود کند؛ بعد از این شکست خارج از خانه، شانس بلوگرانا برای صعود به دور بعدی بسیار کاهش پیدا کرده است. بر اساس بررسی آمارها، گفته می شود که بارسلونا به احتمال نود و دو درصد شانسی برای صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

آن چه که نگران کننده است، در این آمار تنها هشت درصد از تیم هایی که در دو بازی ابتدایی خود شکست خورده اند، موفق به صعود به دور بعدی مسابقات چمپیونزلیگ شده اند. بارسلونا بیست و یک سال است که از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده اما به لطف این کادر فنی و عملکرد کنونی بازیکنان، به احتمال قوی باید منتظر وداع زود هنگام کاتالان ها با رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری باشیم.

9404