پوگبا چه لقبی را برای مدافع سابق رئال مادرید انتخاب کرده است؟

پوگبا چه لقبی را برای مدافع سابق رئال مادرید انتخاب کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا لقب جالبی را برای رافائل واران هم تیمی جدید خود به واسطه عملکرد موفقیت آمیزش در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، واران در این تابستان به منچستریونایتد ملحق شده در دوران حضورش در رئال مادرید چهار بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است. در حقیقت واران بخشی از نسل طلایی رئال مادرید با کسب چهار قهرمانی اروپا در پنج سال بود. ستاره فرانسوی حالا در یونایتد امیدوار است که پنجمین چمپیونزلیگش را ببرد. شیاطین سرخ پس از شکست مقابل یانگ بویز سوئیس با درخشش رونالدو توانستند ویارئال را در روز چهارشنبه شکست بدهند.

مدافع فرانسوی در پایان بازی تایید کرد که هم تیمی هایش لقب "چمپیونزلیگ واران" را به خاطر رکورد برای او انتخاب کرده اند. رافا در این باره گفت:" بله، صحت دارد که هم تیمی ها چنین لقبی را برای من انتخاب کرده اند. گاهی برخی هم تیمی ها من را "واران چمپیونزلیگ" صدا می زنند و به همین خاطر برایم بامزه است.  این تورنمنت را دوست دارم. می دانم که بردن چمپیونزلیگ مشکل است اما هر بار این چالش بسیار بسیار بزرگی برای من است.  می دانم که باید زحمت بکشی ، باید بازیهای خیلی مشکلی داشته باشی، سرعت بازیها همیشه بالاست و به همین خاطر باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشی. مهمترین چیز این است که باور داشته باشی. وقتی شرایط مشکل می شود باید بجنگی و به خودت باور داشته باشی."

4125